در جلسه ستاد صندوق کارآفرینی امید استان انجام شد؛

بررسی روند پرداخت تسهیلات به طرح‌های گردشگری آذربایجان غربی

۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۰:۲۱
کد خبر: ۵۳۱۹۴۹
بررسی روند پرداخت تسهیلات به طرح‌های گردشگری آذربایجان غربی
روند پرداخت تسهیلات به طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی، دوشنبه 16 اسفند، در جلسه ستاد صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، برای بررسی روند اجرای تفاهم‌نامه مشترک صندوق کارآفرینی امید با سازمان میراث‌فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری کشور در راستای توسعه اشتغال پایدار در زمینه صنایع‌دستی و گردشگری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دستیابی به اهداف تعیین‌شده در این تفاهم‌نامه، جلسه‌ای در محل صندوق کارآفرینی امید استان با حضور جلیل جباری مدیرکل میراث‌فرهنگی آذربایجان غربی و جعفر قلی‌پور مدیرعامل این صندوق در استان برگزار شد.

اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی، در ماه‌های اخیر، 91 طرح را به‌منظور دریافت تسهیلات برای تجهیز و راه‌اندازی کارگاه‌های صنایع‌دستی و سامان‌دهی تأسیسات گردشگری به صندوق کارآفرینی امید استان معرفی کرده است که در این جلسه آخرین وضعیت دریافت تسهیلات و پیگیری آن‌ها موردبررسی قرار گرفت.

با توجه به اینکه چهار ماه تا پایان زمان این تفاهم‌نامه باقی مانده است، در این جلسه تلاش برای جذب حداکثریِ اعتبار پیش‌بینی‌شده برای دو طرف بررسی شد که در این میان طرح‌های مربوط به اقامتگاه بوم‌گردی و کارگاه‌های صنایع‌دستی در اولویت ارزیابی و پرداخت تسهیلات قرار گرفت.

درنهایت، مقرر شد که اداره‌کل میراث‌فرهنگی آذربایجان غربی لیست نهایی را احصا و برای اعلام نظر به صندوق کارآفرینی امید ارسال کند تا درصورتِ وجود طرح‌های فاقد شرایط دریافت تسهیلات، طرح‌های جایگزین معرفی شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز