برف و تگرگ به کشور بازگشت

۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۵:۵۵
کد خبر: ۵۳۲۹۸۸
برف و تگرگ به کشور بازگشت
طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور، روز یکشنبه علاوه بر نیمه غربی کشور گستره بارش ها به شمال شرق کشور خواهد رسید، پیامد ورود این سامانه افزایش ابر، در پاره ای نقاط وزش باد به نسبت شدید، بارش باران گاهی رعدوبرق و در مناطق کوهستانی و مرتفع بارش برف خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا، براساس تحلیل آخرین اطلاعات و نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز با ورود سامانه ای از غرب به کشور، ابتدا غرب و جنوب کشور و به تدریج تا اواخر وقت امروز نیمه غربی کشور و نواحی مرکزی و دامنه های جنوبی البرز تحت تاثیر این سامانه قرار خواهد گرفت.

روز یکشنبه علاوه بر نیمه غربی کشور گستره بارش ها به شمال شرق کشور خواهد رسید. پیامد ورود این سامانه افزایش ابر، در پاره ای نقاط وزش باد به نسبت شدید، بارش باران گاهی رعدوبرق و در مناطق کوهستانی و مرتفع بارش برف خواهد بود، همچنین در مناطق مستعد بارش تگرگ نیز دور از انتظار نیست.

شدت بارش امروز در ایلام، لرستان، نیمه شمالی خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، کردستان، نیمه جنوبی آذربایجان غربی و جنوب آذربایجان شرقی است.

همچنین امروز با توجه به افزایش سرعت باد در مرزهای غربی کشور و تشکیل توده گردوخاک در کشور عراق طی دو روز آینده در مناطق غرب، جنوب غرب و شمال غرب کشور پدیده گردوخاک نیز پیش بینی می شود. از دوشنبه بعدازظهر با ورود سامانه جدیدی از غرب کشور، بارش در نیمه غربی کشور مجددا آغاز می گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز