علی اکبرزاده:

طرح همیاران پلیس، نشانه بلوغ فکری دانش آموزان است

۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۷:۱۷
کد خبر: ۵۳۴۰۴۳
طرح همیاران پلیس، نشانه بلوغ فکری دانش آموزان است
مدیرکل فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی گفت: طرح همیاران پلیس، نشانه بلوغ فکری دانش آموزان است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا،  مهدی علی اکبرزاده در همایش آماده باش همیاران پلیس که در دبستان دخترانه اندیشه، منطقه 6 تهران برگزار شد، گفت: اگر بخواهیم کار ماندگاری در جامعه انجام دهیم ، باید از دانش آموزان شروع کنیم .

وی با اشاره به اجرای موفق طرح همیاران پلیس در سال های اخیر، اظهارکرد: اجرای این طرح، درکاهش تصادفات بسیار مؤثر است، زیرا در قالب این طرح دانش آموزان، بزرگتر ها را به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تشویق می کنند.

علی اکبرزاده توصیه دانش آموزان به والدین و بزرگترها برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را نشانه بلوغ فکری دانش آموزان دانست و افزود: برای افزایش بهره وری و استفاده بهینه از امکانات، باید قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنیم تا نظم ، در جامعه حاکم شود.

مدیرکل فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی تصریح کرد: عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می تواند در جامعه اختلال ایجاد کند و بر اقتصاد جامعه نیز لطمه وارد کند .

وی خاطرنشان کرد: همان طور که طبیعت در نوروز زنده می شود ، رعایت مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی می تواند به شادابی جامعه ، در آغاز بهار کمک کند.

علی اکبرزاده گفت: همزمان با این مراسم،دانش آموزان همیار پلیس در سراسر کشور در همایش آماده باش همیاران پلیس شرکت می کنند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز