آخرین وضعیت مجروحان حادثه انفجار منزل در گرگان:

۳ مجروح انفجار منزل در بخش «آی سی یو» سوختگی/ وضعیت یک نفر وخیم

۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۰۸:۱۶:۳۷
کد خبر: ۵۳۸۹۶۴
۳ مجروح انفجار منزل در بخش «آی سی یو» سوختگی/ وضعیت یک نفر وخیم
سه مجروح حادثه انفجار منزل مسکونی در گرگان به بخش «آی سی یو» سوختگی بیمارستان پنج آذر گرگان منتقل شده که حال یک نفر از آنها وخیم گزارش شده و اقدامات درمانی توسط پزشکان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا، حوالی ساعت 22 و 45 دقیقه شامگاه دیشب بر اثر نشست گاز در یک منزل مسکونی واقع در کوچه یازدهم خیابان امامرضا (ع) شهر گرگان انفجار مهیبی رخ داد که بر اثر این حادثه، دو زن و یک مرد به شدت مجروح شدند.

در حال حاضر این سه نفر در بخش «آی سی یو» سوختگی بیمارستان پنج آذر گرگان بستری هستند و حال یک نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

شاهدان حادثه اظهار کردند که پس از وقوع انفجار شیشه برخی از منازل اطراف دچار شکستگی شد و بسیاری از همسایه‌ها با تصور وقوع زلزله مهیب از منزل خارج شده و به خیابان آمدند.

گفته می‌شود این انفجار به حدی شدید بود که برخی از منازل اطراف به شدت لرزید و حتی صدای انفجار در خیابان‌های اطراف نیز شنیده شد و بوی گاز تا فاصله‌های نسبتا دور نیز به مشام می‌رسید.

بر اساس این گزارش، پس از اطلاع موضوع به آتش‌نشانی، اولین تیم امدادی سه دقیقه پس از تماس در محل حادثه حاضر شده و عملیات امداد و نجات، ایمن‌سازی محیط و انتقال مجروحان به بیمارستان انجام شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز