قدیمی خبر داد:

جمع‌آوری ۱۹۸ کودک متکدی در پایتخت

۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۸:۵۵:۲۳
کد خبر: ۵۴۰۰۶۶
جمع‌آوری ۱۹۸ کودک متکدی در پایتخت
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از جمع‌آوری 198 کودک متکدی از سطح شهر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، رضا قدیمی، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه در سال گذشته حدود چهار هزار و 775 نفر از آسیب دیدگان اجتماعی به سامانسراهای شهرداری تهران منتقل شده‌اند، گفت: از این تعداد یک هزار 385 زن به مددسرای لویزان و سه هزار و  417 مرد به سامانسرای اسلامشهر منتقل و مطابق رأی قضایی تعیین تکلیف شدند.

وی با اشاره به تعداد مددجویان مستقر در مددسراهای تهران طی سال گذشته عنوان کرد: طبق آمارهای موجود در سال 95 بیش از 375 هزار مددجو در سامانسراها حضور پیدا کردند که از این تعداد چهار هزار و 229 زن در مددسرای چیتگر و مابقی در مددسراهای مردان مستقر شدند.

به گفته مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اقدامات این سازمان در شب های سرد زمستان و پیش بینی مددسراهای سیار تلاش شد تا از بروز هرگونه خطر احتمالی برای کارتن خواب ها از جمله مرگ ناشی از سرمازدگی جلوگیری شود.

 قدیمی در پایان به جمع آوری کودکان متکدی در پایتخت اشاره کرد و گفت: با همکاری سازمان بهزیستی سال گذشته 198 کودک متکدی شامل 151 پسر و 47 دختر از سطح شهر جمع آوری و به مراکز یاسر و افسریه که تحت نظر سازمان بهزیستی هستند، معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز