وزیر بهداشت:

پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان‌جنوبی با سلیقه و خوب پیش می‌رود

۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۹:۲۳:۵۴
کد خبر: ۵۴۱۸۷۵
پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان‌جنوبی با سلیقه و خوب پیش می‌رود
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان ۱۴۸ تختخوابی فردوس یکی از پروژه‌های خوب بهداشتی و درمانی کشور بوده و اصولا کار در خراسان‌جنوبی با سلیقه و به خوبی پیش میرود.

به گزارش خبرگزاری برنا،حسن قاضی‌زاده هاشم در آیین افتتاح پروژه‌های بهداشتی، درمانی شهرستان فردوس اظهار کرد: در استان خراسان‌جنوبی تمام افراد با عشق و علاقه و به‌گونه‌ای جهادی کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه هر پروژه‌ای که در این استان افتتاح می‌شود، بهتر از پروژه قبل است، افزود: هر انسانی که قدمی بردارد تا نیازمندی را بی‌نیاز کند، شایسته تقدیر است.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: اگر بخواهیم شعار امسال عملی شود، باید همه مسئولین و ارکان حکومت یک‌دل و هماهنگ باشند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: مردم وظیفه خود را طی چند سال گذشته در حفظ نظام انجام داده‌اند و مسئولین باید از خود بگذرند و تمام همت و تلاش خود را برای آبادی، اشتغال و رفاه مردم به‌کار گیرند.

هاشمی با بیان اینکه امیدواریم امسال شاهد وحدت و همدلی بین قوای سه‌گانه باشیم، افزود: طرح تحول سلامت به لطف خدا و همت رئیس جمهور، شروع و مجلس نهم کمک زیادی به آن کرد و مجلس فعلی نیز همان مسیر را ادامه می‌دهد و امیدواریم این حرکت ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه اگر اخلاق نباشد خیلی بعید است ملتی به خواسته‌های خود برسد، افزود: با یک جامعه اخلاق‌مدار می‌توانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز