صبحی خبر داد:

استقبال از طرح‌های ارایه شده توسط جوانان

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۳:۳۱
کد خبر: ۵۴۴۷۲۵
استقبال از طرح‌های ارایه شده توسط جوانان
مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: ما از طرح های نوین، جذاب و خلاقانه ای که از طریق جوانان و به خصوص جوانان زیر 30 سال ارایه می شود استقبال کرده و در صورت تایید متخصصانه، از آنها استفاده خواهیم کرد.

ناصر صبحی، مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا در تشریح اپلیکیشن ازدواج که یکی از متولیان آن وزارت ورزش و جوانان بوده و در رابطه با آموزش‌های پیش از ازدواج است، گفت: دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان از پیشنهاد دهندگان طرح اپلیکیشن ازدواج خواست تا پروپوزال اولیه این اپلیکیشن را ارایه دهند تا بعد از انجام نظارت‌های کارشناسانه روی آن، اقدامات برای در دسترس قرار دادن این اپلیکیشن صورت بگیرد.

وی افزود: این اپلیکیشن دارای مزایایی از جمله به روز بودن و استفاده از وسایل نوین در راستای خدمات مشاوره ای ازدواج است و به همین دلیل می تواند در بحث مشاوره های اولیه پیش از ازدواج موثر باشد.

صبحی با بیان اینکه این برنامه از سمت چند نفر پیشنهاد داده شده است اما دفتر مشاوره و تعالی خانواده بهترین این طرح ها را گزینش خواهد کرد تصریح کرد: اگر این برنامه واقعا به مسایل به روز و تکنولوژی های جدید تسلط پیدا کند می تواند در ارایه خدمات مشاوره ای کمک کننده باشد اما بسیاری از تعاملات، بررسی ها، اصلاح باورها و تغییرات آنها و مسایل این چنینی تنها در مشاوره های حضوری قابل بیان و حل است.

او ادامه داد: بنابراین این برنامه تنها برای مشاوره های اولیه و ابتدایی پیش از ازدواج مناسب بوده و می تواند طرح خوبی برای غربالگری های پیش از ازدواج باشد.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در ادامه اذعان کرد: ما از طرح های نوین، جذاب و خلاقانه ای که از طریق جوانان و به خصوص جوانان زیر 30 سال ارایه می شود استقبال کرده و در صورت تایید متخصصانه، از آنها استفاده خواهیم کرد.

او در پایان و با اشاره به قیمت این اپلیکیشن گفت: به دلیل اینکه هنوز طرح های ارایه شده برای این اپلیکیشن مورد بررسی های کارشناسانه و متخصصانه قرار نگرفته است، قیمتی برای آن در نظر نگرفته ایم اما قطعا قیمتی که برای این برنامه در نظر گرفته خواهد شد مناسب و با توجه به استفاده همه اقشار جامعه از آن است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز