محمدی:

لزوم کارشناسی اجاره بهای غرفه های فرودگاه مهرآباد

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۸:۴۰
کد خبر: ۵۴۸۴۸۰
لزوم کارشناسی اجاره بهای غرفه های فرودگاه مهرآباد
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: حدود دو سال است که در خصوص اختصاص مکانی خاص برای استقرار گشت های نظارتی تعزیرات به طور مکتوب به فرودگاه مهرآباد درخواست داده ایم، اما تاکنون مسئولان فرودگاه مکانی در اختیار نگذاشته اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، محمد محمدی، معاون سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در گشت هایی که ما در سالهای اخیر از  فرودگاه مهرآباد داشتهایم با گرانفروشی حدود سه تا چهار برابری نرخ های مصوب مواجه بودهایم و اگر مسئولان فرودگاه به دنبال رضایتمندی مردم و مصرف کننده هستند، باید غرفه هایی که در اختیار می گذارند با اجاره کارشناسی شده و منصفانه باشد.

به گفته یکی از غرفهداران فرودگاه می گفت 55 میلیون تومان ماهانه اجاره میدهد که 20 درصد هم امسال به آن اضافه خواهد شد و ظاهراً آنطور که میگفتند قرار است در قراردادهای جدید 10 درصد از فروش هم به نفع فرودگاه از غرفه داران دریافت شود.

 اگر رویکرد فرودگاه این است همچنان باید مصرف کننده و مسافران فرودگاه متضرر شوند و مسئولان فرودگاه باید همت کنند و قیمت های کارشناسی برای اجاره ها تعیین کنند. باید اصلاح قیمت صورت گیرد و اگر قرار باشد بازرسان تعزیرات هر از چند گاه در این مکان حضور و متخلفان را جریمه کنند به طور قطع تا مشکلات اجاره های بالا برطرف نشود غرفه داران این جرایم را از مشتریان دریافت می کنند و هدف تعزیرات اصلاح قیمت هاست تا مصرف کنندگان منتفع شوند.

گفتنی است، سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران حدود دو سال است که در خصوص اختصاص مکانی خاص برای استقرار گشت های نظارتی تعزیرات بهطور مکتوب درخواست داده اما تاکنون مسئولان فرودگاه مکانی در اختیار نگذاشته اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز