درفروردین ۹۶ اتفاق افتاد؛

کشف ۳۰ قبضه اسلحه توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست فارس

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۴:۴۷
کد خبر: ۵۴۹۶۳۳
کشف ۳۰ قبضه اسلحه توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست فارس
با تلاش و کوشش نیروهای یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان فارس در فروردین ماه 58نفر متخلف و شکارچی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند که از متخلفین 30قبضه اسلحه ،کشف و ضبط گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا، در  فروردین  ماه نیروهای یگان حفاظت محیط زیست فارس58متخلف را دستگیر نمودند. مهندس مرادی سرپرست حفاظت  محیط زیست فارس در این رابطه گفت: با تلاش و کوشش نیروهای یگان این اداره کل در فروردین ماه  58نفر متخلف و شکارچی دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردیدند. از متخلفین 30قبضه اسلحه، کشف و ضبط گردید.

این عملیات  در  شهرستان های لامرد، اقلید، قیر و کارزین، استهبان، فراشبند، کازرون، فسا، مرودشت، داراب، خنج، لار، نی ریز، شیراز، پارک‌های ملی قطرویه و بختگان و  گشت سیار اداره کل  صورت پذیرفت.

مهندس مجتبی شکرانه فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان فارس نیز گفت: از این متخلفین  لاشه 5راس، کل وقوچ و لاشه 74قطعه کبک، دراج، زردپر، کبوتر و  گنجشک   و 118 قطعه پرنده زنده گیری شده شامل بلدرچین، بلبل خرما، سهره و جغد و 5 راس میش و بره زنده گیری شده، کشف شد.

وی همچنین از کشف 700 متر تور ماهیگیری و 235 قطعه ماهی، طی این مدت خبر داد و افزود: در فروردین ماه یک هکتار از عرصه های بختگان رفع تصرف گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز