همتی:

زمینه افزایش همراهی ماما با مادر و خانواده را فراهم می کنیم

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۲:۳۳
کد خبر: ۵۵۱۸۳۹
زمینه افزایش همراهی ماما با مادر و خانواده را فراهم می کنیم
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی، ١٥ اردیبهشت ماه، "روز جهانی ماما" را به تمامی ماماهای سراسر کشور، به ویژه ماماهای سازمان تامین اجتماعی، تبریک گفت.
به گزارش گروه سلامت خبرگزاری برنا، متن پیام دکتر محمد علی همتی به شرح زیر است:

سازمان تامین اجتماعی کشور بر خود می بالد که کارکنان پاک نهاد و نیکو سرشتی دارد که به پشتوانه توانایی و دانایی خود، در تامین سلامت مادران و نوزادان کشور عزیزمان همت خویش را به کار گرفته و مجدانه تلاش می نمایند.

٥ ماه می، مصادف با ١٥ اردیبهشت و "روز جهانی ماما" فرصت مناسبی است تا با نگاهی دوباره به جایگاه مامایی در نظام سلامت کشور، بتوانیم به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر، زمینه افزایش همراهی ماما با مادر و خانواده را فراهم نموده و با هم اندیشی و هم افزایی توانمندی های سازمان، در راستای بهبود شاخص های سلامت مادران و نوزادان بیمه شدگان عزیز گام برداریم.

 ضمن تبریک و تهنیت این روز و  با  تاکید بر جایگاه  ویژه  ماما  در نظام سلامت کشور،  شعار  روز جهانی ماما "ماماها، مادران و خانواده ها، همراهان زندگی" را ارج نهاده و از کلیه همکاران ماما که با هدف اعتلاء و ارتقاء سلامت مادران این مرز و بوم در ارتقاء جایگاه سازمان تامین اجتماعی، نقش ارزشمندی را ایفا می نمایند، تقدیر و تشکر نموده و برای تک تک این عزیزان در پیشگاه خداوند متعال آرزوی سعادت و سربلندی مسئلت می نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز