معاون وزیر ورزش و جوانان :

اعتبار هیئت‌های ورزشی ۵ برابر می‌شود/نگاه ویژه و مثبت دولت به حوزه ورزش بانوان

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۶:۳۷
کد خبر: ۵۵۶۳۷۵
اعتبار هیئت‌های ورزشی ۵ برابر می‌شود/نگاه ویژه و مثبت دولت به حوزه ورزش بانوان
معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان این که بخش بانوان در ادارات ورزش و جوانان استان‌ها به صورت یک معاونت مجزا در می‌آید، گفت: اعتبار هیئت‌های ورزشی در سال ۹۶ پنج برابر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیررضا خادم در مراسم گردهمایی سالانه هیئت‌های ورزشی قم اظهار داشت: با وجود این که ورزش کشور با محدودیت‌های منابع مالی مواجه بوده اما دولت اجازه نداده است این محدودیت‌ها گریبان ورزش کشور را بگیرد.

وی افزود: اگر ایران در بازی‌های آسیایی و المپیک و پارالمپیک اخیر به مدال‌هایی دست یافته است حاصل تعامل مناسب بین وزارت ورزش و جوانان و دولت بوده است به طوری که اگر با وجود مشکلات حاصل از تحریم‌ها این حمایت شکل نمی‌گرفت موفقیت‌های ورزش کشور به دست نمی‌آمد.

معاون امور حقوقی وزیر ورزش و جوانان گفت: ما با مشکلات مالی شدیدی دست به گریبان بوده‌ایم اما خوشبختانه اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است و با تخصیص یک درصد از بودجه دستگاه‌های دولتی به ورزش که مدت‌ها مسکوت بود وضعیت رشد ورزش و منابع مالی بهتر می‌شود.

خادم بیان داشت: موضوع خوشحال کننده دیگر تخصیص بخشی از منابع مالی مالیات بر ارزش افزوده به ورزش است و از همین محل است که می‌توانیم شرایط مالی و اعتباری ورزش را متحول کنیم و خوشحالم این نوید را بدهم که اعتبار هیئت‌های ورزشی در سال ۹۶ پنج برابر می‌شود

وی با تأکید بر نگاه ویژه و مثبت دولت به حوزه ورزش زنان عنوان کرد: با اندک توجهی به حوزه ورزش بانوان، دیدیم که بانوان ورزشکار ایران در بازی‌های آسیایی چه عملکرد فوق العاده ای داشتند و اولین مدال ورزشی ایران در ورزش بانوان در تاریخ المپیک نیز در سایه همین نگاه مثبت به دست آمد.

معاون امور حقوقی وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: ساختار وزارت ورزش و جوانان با هماهنگی سازمان مدیریت و بودجه در حال تغییر است و بر اساس همین تحول، بخش بانوان در ادارات ورزش و جوانان استان‌ها به صورت یک معاونت مجزا در می‌آید و از سطح گروه خارج می‌شود و این به معنای قدرتمند شدن حوزه ورزش بانوان در سطح مدیریتی در استان‌ها است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز