سلطانی فر:

قدم سوم پیشرفت کشور پای صندوق های رای برداشته خواهد شد

۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۸:۲۸
کد خبر: ۵۵۶۹۷۳
قدم سوم پیشرفت کشور پای صندوق های رای برداشته خواهد شد
وزیر ورزش و جوانان گفت: ان شا الله قدم سوم مسیر پیشرفت کشور با حضور مردم و جوانان پای صندوق های رای در ۲۹ اردیبهشت برداشته خواهد شد.

به گزارش گروه جوانان خبرگزاری برنا، دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در جمع سمن های جوانان و جوانان برتر استان خوزستان و همایش نشاط و امید گفت:  زمانی بود که بیش از نیمی از ورزشکاران مطرح فوتبال ملی و باشگاهی ما خوزستانی بودند. صعود استقلال خوزستان به مرحله دوم جام باشگاههای آسیا تبریک گفته و امیدواریم با برنامه ریزی بهتر ورزش خوزستان مجددا افتخار آفرینی کنند.

وی افزود: حدود شش ماه قبل که آقای دکتر روحانی مسولیت وزارت ورزش و جوانان را به من سپردند گفتند میخواهم کار ویژه ای برای جوانان انجام شود.

سلطانی فر خاطرنشان کرد: پس از برجام ۶۶ رویداد بین المللی را در کشورمان برگزار کردیم. مسابقات جام جهانی کشتی آزاد، کشتی فرنگی ، شطرنج قهرمانی بانوان جهان،برگزاری دو ماراتون برای اولین بار،صعود مقتدرانه تیم  ملی ایران برای اولین بار در تاریخ در دو دوره متوالی،مقام های سوم جهان در فوتبال ساحلی و سالنی و موفقیت های پشت سر همی که بدست آمده نشان دهنده این است که جوانان ایران دارای ارزش های ویژه ای هستند.

وی ادامه داد: در استان خوزستان چهار سال قبل حدود ۸ سمن جوانان وجود داشت و اکنون بیش از ۵۰ سمن جوانان وجود دارد. نگرش رییس جمهور توجه بیشتر و دخالت دادن بیشتر جوانان در امور کشور از طریق سمن ها ی جوانان است.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: ۱۴۰ زمین مینی فوتبال و ۵ خانه جوانان تا پایان سال در استان احداث خواهد شد و این را به جوانان خوزستان از اینجا قول می دهم.

وی افزود: ان شا الله قدم سوم مسیر پیشرفت کشور با حضور مردم و جوانان پای صندوق های رای در ۲۹ اردیبهشت برداشته خواهد شد.

سلطانی فر در پایان عنوان کرد: به آینده کشور با وجود جوانان غیور اینچنینی بسیار خوشبینیم. ما مراحل سخت تحریم را رد کرده ایم و در حال توسعه کشور با کمک جوانان هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز