رئیس اداره بهزیستی قرچک :

۹ هزار کودک قرچکی در طرح غربالگری بینایی شرکت کردند

۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۲:۴۹:۵۲
کد خبر: ۵۶۸۴۶۳
۹ هزار کودک قرچکی در طرح غربالگری بینایی شرکت کردند
رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک گفت: بیش از 9 هزار کودک قرچکی در طرح غربالگری بینایی کودکان 3 الی 6 شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، سید حمید رضا نعمتی در این خصوص اظهار داشت: از ابتدای سال 96 این طرح توسط حوزه پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان قرچک در سطح شهر و روستا در حال اجرامی باشد .

وی افزود: تعداد 9176 کودک  3 الی 6 سال در این طرح از سال 95 به پایگاه های ثابت و سیار غربالگری بینایی مورد معاینه قرار گرفته  که از این تعداد 970 کودک آمبلیوپ تشخیص داده شده که حدود 110 عینک تجویز شد که 30 کیس بصورت رایگان معاینه آنها انجام شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک اظهار داشت: طرح غربالگری بینایی در سال جاری روزهای زوج ساعت 17 الی 20 در محل بهزیستی به آدرس قرچک، خیابان منبع آب، خیابان دانشگاه جنب اداره آب و فا ضلاب و روزهای فرد ساعت 17 الی 20 در محل سالن بصیرت شهرداری واقع در قرچک، خیابان اصلی روبروی مسجد جامع در حال اجرا می باشد .

نعمتی از کلیه خانوادهای ساکن در شهرستان قرچک  که دارای کودکان 3 الی 6هستند درخواست کرد با توجه به شیوع انواع معلولیت ها از جمله بینایی به پایگاه های سنجش بینایی مراجعه نماییند.

وی یادآورشد: همشهریان قرچکی می توانند با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی سازمان بهزیستی از مشاوره کارشناسان و متخصصان سازمان در زمینه های فردی، فرزند پروری، مشاوره تحصیلی و مشاوره خانوادگی و.... بهرمند شوند .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک در پایان خاطر نشان کرد: تمام افرادی که به نحوی نیازمند خدمات مشاوره ای هستند می توانند با شماره تلفن رایگان 1480 سازمان بهزیستی تماس حاصل کرده و از خدمات تخصصی این سازمان بصورت رایگان بهرمند گردند در صورت نیاز به مشاوره حضوری به اداره بهزیستی شهرستان قرچک مراجعه نمایند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز