مدیر کل امور بانوان استانداری لرستان خبرداد:

برگزاری راهپیمایی زنان محجبه درلرستان طی تیرماه

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۱:۵۴:۱۱
کد خبر: ۵۷۰۷۹۰
برگزاری راهپیمایی زنان محجبه درلرستان طی تیرماه
مدیر کل امور بانوان استانداری لرستان گفت: راهپیمایی زنان محجبه و عموم زنان برای مطالبه گری در حوزه عفاف و حجاب برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان، لیلا سلاح ورزی صبح یکشنبه در جلسه کارگروه حجاب و عفاف لرستان گفت: ۲۱ تیرماه جاری به مناسبت هفته حجاب و عفاف، راهپیمایی زنان محجبه و عموم زنان برای مطالبه گری در حوزه عفاف و حجاب برگزار می شود.

وی افزود: این راهپیمایی در همه شهرستان های استان و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

سلاح ورزی بیان داشت: برای بزرگداشت این هفته که از ۱۷ تا ۲۳ تیرماه برگزار می شود، برنامه های ویژه درون سازمانی و برون سازمانی اجرا می شود عموم زنان و دختران جامعه بتوانند از این ظرفیت برخوردار شوند.

وی با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی ما حضرت زهرا(س) به عنوان برترین الگوی حجاب و عفاف وجود دارد، عنوان کرد: باید تلاش های ویژه ای در راستای شناساندن بهترین الگوی حجاب و عفاف در جامعه انجام شود.

سلاح ورزی یادآورشد: البته باید توجه داشت که حجاب فقط مختص زنان نیست و مردان نیز در این زمینه وظایفی بر عهده دارند.

وی افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی در راستای تحکیم خانواده، نقش حجاب و عفاف در تربیت فرزند، نقش حجاب در روابط بین همسران و ... نیز در این زمینه بسیار اثرگذار است.

سلاحورزی گفت: این برنامه ها باید در قالب کمیته انسجام بخشی هفته حجاب و عفاف برگزار شود و برنامه های درون سازمانی و برون سازمانی با هم تداخل نداشته باشد.

وی با اشاره به مصوبات این کارگروه خاطر نشان کرد: نصب بنرهای حاوی پیام های حوزه عفاف و حجاب در سردر ادارات، برگزاری کارگاه های آموزشی توسط دستگاه های مختلف در مناطق حاشیه ای و پرتردد، برگزاری مسابقه کتابخوانی عمومی برای بانوان از سوی اداره کل کتابخانه های استان، ارسال روزانه یک پیامک حوزه حجاب و عفاف برای بانوان نیز در این هفته باید انجام بگیرد.

سلاح ورزی تصریح کرد: ساماندهی ویترین فروشگاه های لباس توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت، برگزاری همایش با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و ادارات برای عموم زنان، ایجاد کانال تلگرامی مخصوص حجاب و عفاف برای عضو شدن بانوان و استفاده از محتواهای مناسب این حوزه، تهیه بروشور احکام حجاب و عفاف، برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی و به روز و اختصاص یک روز در این هفته برای اکران یک فیلم مناسب در سینما از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

لازم به ذکر است زینب فیضی مسئول کمیته حجاب و. عفاف اداره کل ورزش و جوانان لرستان نیز در این جلسه حضورداشت و بیانات و پیشنهاداتی برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته حجاب و عفاف پیشنهاد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز