در گفت و گو با عضو منتخب شورای شهر تهران؛

دلیل به تعویق افتادن انتخاب شهردار مشخص شد

۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۸:۴۶
کد خبر: ۵۸۲۳۹۷
دلیل به تعویق افتادن انتخاب شهردار مشخص شد
انتخابات شهردار که یکی از پرچالش ترین انتخابات به حساب می آید، به دلایلی به تعویق افتاد.

سید حسن رسولی، عضو منتخب شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهری خبرگزاری برنا درباره انتخابات شهردار آینده گفت: هنوز  وزیر کشور نتوانستند به صورت قطعی اعلام کنند که آغاز دوره رسمی فعالیت شورای پنجم 12 مرداد یا 12 شهریور است. وزیر مسئول اجرایی انتخابات است. اتفاقا دیروز هم در همایش منتخبین شوراهای کلانشهرها، سوالی مطرح شد و بدون پاسخ ماند.

وی در ادامه افزود: آغاز فعالیت رسمی شورای پنجم در سراسر کشور یکی از این دو تاریخ است. دکتر رحمانی فضلی هم مسئول این بخش است اما دقیقا دلیل این سکوت را نمی دانم. بنابراین به خاطر بازه زمانی که در اختیار داریم، زمان مکفی برای این تصمیم گیری را داریم.

عضو منتخب شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: تصمیم انتخاب شهرداری، تصمیم بسیار مهمی است. شاید بشود گفت که مهم ترین تصمیم شوراست. هر چقدر که در مرحله تصمیم سازی با طمانینه برخورد شود، زمان مناسب برای تصمیم گیری و روشن کردن اموراتی از قبیل شاخص های انتخاب و ویژگی های کاندیداها و سایر متغیرهای مورد نظر بیشتر فرصت داشته باشیم، با دریافت نقطه نظر کارشناسی مراجع بیرونی و مباحث داخلی، به هم رایی بیشتری برسیم، تصمیم سازی بهتر فراهم می شود. به این دو دلیل توافق شد که این مرحله آغاز مذاکره در مورد مصادیق به مدت دو هفته به تاخیر بیافتد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز