مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران خبرداد؛

شبانه روزی شدن خط یک و چهار مترو

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۱:۵۳
کد خبر: ۵۹۲۹۴۲
شبانه روزی شدن خط یک و چهار مترو
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از پیشنهاد شبانه‌روزی شدن خط یک و چهار مترو تهران خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بخشی از مسافران فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد تهران در شب تردد دارند، با افتتاح خط 8 مترو تهران، ظرفیت شبانه روزی شدن خط یک و چهار مترو وجود دارد.
به گزارش گروه شهری خبرگزاری برنا، محمد احمدی‌بافنده، در حاشیه مراسم افتتاح اتاق مادر و کودک در ایستگاه میدان ولیعصر (عج) در جمع خبرنگاران گفت: ایستگاه میدان ولیعصر (عج) با زیرگذر ایوان انتظار محل تردد به منظور آسایش بانوان شاغل پرتعداد مسافران و رهگذران نیز هست که امروز دهمین اتاق مادر و کودک با نام حضرت نرجس خاتون (س) در مهمترین نقطه دسترسی مرکز شهر افتتاح شد.

وی افزود: در نظر داریم به منظور تسهیل تردد مادران در ایستگاه‌های مترو، اتاق مادر و کودک در سایر ایستگاه‌های نیز راه‌اندازی شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران سه ایستگاه تربیت مدرس، رودکی و بریانک تا 28 مرداد در خط 7 مترو به بهره برداری می‌رسد.
 
احمدی بافنده با اشاره به حوادث رخ داده در مترو گفت: حوادث زیادی از قبیل گیر کردن پای مسافران بین قطار و سکو رخ می دهد و همچنین گاهی اوقات این ازدحام ابزاری است برای اینکه مسافرآزاری شود یعنی بعضی از افراد به صورت تیمی این کار را انجام می دهند لذا باید هم شهروندان رعایت کنند و هم سیستم های امنیتی توجه بیشتری بر این مسئله داشته باشند.
نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
0
عالی است اگرشبانه روزی شود عالی است دورودبرشما
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
0
خیلی خوب است مطمعن است جواب هم میدهد حتی باکرایه بالاتر هم باشد خوب است
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز