شب گذشته رخ داد؛

درگیری مسلحانه در ورامین

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۲۱:۰۸:۳۳
کد خبر: ۵۹۳۱۴۰
درگیری مسلحانه در ورامین
رییس پلیس شهرستان ورامین از دستگیری عامل تیر اندازی ورامین در کمتر از 20 ساعت خبر داد

به گزارش گروه انتظامی خبرگزاری برنا، سرهنگ شیخ مراد مرادی، رئیس پلیس شهرستان ورامین اظهار کرد: عامل نزاع و تیر اندازی شب گذشته ورامین در کمتر از 20 ساعت دستگیر شد.
این مقام انتظامی اضافه کرد: از لحظه ایجاد این درگیری، پلیس در محل حاضر شد و چند نفر را در ارتباط با این نزاع دستگیر کرد اما عامل اصلی این تیراندازی از محل متواری شده بود.
وی خاطرنشان کرد: پلیس با بررسی های دقیق و رصد اماکنی که امکان اختفاء این فرد وجود داشت، توانست در کمتر از 20 ساعت طی عملیات غافلگیر کننده، عامل تیراندازی شب گذشته را دستگیر کند.
مرادی گفت: پلیس اجازه بر هم زدن نظم و امنیت جامعه را به افرادی که قصد ایجاد نا امنی داشته باشند را نخواهد داد و با سرعت عمل و قاطعیت با این افراد برخورد خواهد کرد.
رئیس پلیس شهرستان ورامین افزود: اقتدار پلیس و سرعت عمل آن در دستگیری مجرمان، درس خوبی برای کسانی است که گمان می کنند، می توانند با ایجاد دست به تخلف در منطقه بزنند، این افراد باید بدانند، پلیس در برخورد با آن ها لحظه ای درنگ نخواهد کرد.
بر اساس این گزارش، شب گذشته درگیری دو جوان در ورامین منجر به ایجاد رعب و وحشت در مرکز شهر ورامین شد، اما پلیس به سرعت در صحنه حاضر شد و اوضاع را مدیریت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز