معاون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران :

بیشترین پروانه ساختمانی تهران در بافت فرسوده صادر شده است

۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۵۸:۳۰
کد خبر: ۶۰۲۴۹۸
بیشترین پروانه ساختمانی تهران در بافت فرسوده صادر شده است
معاون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: بیشترین پروانه ساختمانی صادر شده طی سال های اخیر در منطقه 12 و بافت فرسوده این منطقه بوده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، پژمان پشمچی زاده در سیصد و هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: ارتباط شهرداری با برنامه های توسعه ملی قطع است، برنامه های توسعه ملی باید پیوند کارشناسی و منطقی با برنامه های توسعه شهر داشته باشند.

او افزود: برنامه های یک ساله شهرداری با برنامه های توسعه ملی همسو نبوده و باید در این زمینه تغییراتی اعمال شود.

معاون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با بیان اینکه " بیشترین پروانه صادر شده در تهران در بافت فرسوده بوده است"اظهارکرد: بیشترین پروانه ساختمانی صادر شده در مناطق فرسوده منطقه 12 شهرداری بوده و این نشان دهنده اهمیت نوسازی شهر است.

پشمچی زاده در رابطه با تصمیمات اتخاذ شده در شورای عالی معماری خاطرنشان کرد: بسیاری از ایرادات وارد شده در این حوزه به جا است. مسائل مطرح شده در رابطه با نظام مالکیت کشور، بسیاری از تصمیمات شورای عالی معماری را توجیه می کند.

وی با اشاره به انتشار گزارش معماری مناطق اظهارکرد: در حال حاضر گزارش معماری مناطق موجود است و می توانیم اعلام کنیم که چه میزان از این گزارش ها بر اساس ضوابط پیش رفته است.

معاون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران اصلی ترین مشکل شهر تهران را مغایرت های قانونی دانست و گفت: در حوزه حریم با مشکل مغایرت های قانونی مواجه هستیم و باید به این موضوع توجه شود که در مسیر قانونی، تکلیف دولت به سایر تکالیف ارجحیت دارد.

پشمچی زاده در خصوص ساخت و سازهای صورت گرفته در منطقه 22 گفت: سال 93، شورای عالی شهرسازی و معماری طرح بلند سازی منطقه 22 را متوقف کرد و در حال حاضر طرح جدید آماده ارائه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز