سرورهای بازی های آنلاین به کشور می آیند

۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۸:۰۵:۳۴
کد خبر: ۶۰۷۸۱۵
سرورهای بازی های آنلاین به کشور  می آیند
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه رسمی اینستاگرام خود، خبر اتصال مستقیم کاربران ایرانی به دو شرکت بلیزارد و گیم فورج را نیز منتشر کرده است. به گفته او، میزان پینگ در اتصال با محصولات این دو کمپانی به هشتاد میلی ثانیه کاهش یافته است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، جهرمی همچنین  در رابطه با اهمیت دو مقوله پینگ و جیتر در اتصال به سرورهای بازی های آنلاین، توضیحاتی داده است: «در بازی های رایانه ای دو مقوله پینگ و جیتر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در مورد پینگ یا به عبارت دیگر لیتنسی، یک مقدار عمده مربوط به مسیر بین الملل می باشد و مقداری نیز به اپراتور اینترنتی شما بر میگردد و در مورد جیتر نیز هم مسیر بودن رفت و برگشت بسته های اینترنت از اهمیت ویژه ای برخوردار است»

البته او استفاده از این روش را راه حل موقتی خوانده و به دنبال برقراری سرورهای بازی های آنلاین محبوب نزد کاربران ایرانی، در داخل کشور است. به گفته او مذکراتی برای انجام این کار در جریان بوده که در صورت عملی شدن، به طور حتمی تاثیرات بسیار زیادی را در سهولت استفاده کاربران از بازی های چند نفره این کمپانی ها خواهد گذاشت.

او در ادامه حرف های خود، به لزوم حمایت از جمعیت بزرگ بازی سازان داخلی توسط کاربران نیز تاکید کرده است. همچنین آقای جهرمی از کاربران خواسته تا برای درخواست رفع فیلتر بازی های محبوب، از طریق تارنمای کارگروه تعیین مصادیق جرائم رایانه ای به این آدرس اقدام کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز