کدام نرم افزار در صدر اپ استور قرار دارد؟

۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۱۰:۴۹
کد خبر: ۶۱۰۴۴۳
کدام نرم افزار در صدر اپ استور قرار دارد؟
طوفان های شدید در شرق آمریکا و دریای کاراییب این روزها بسیار جریان ساز شده و مردم آمریکا که برای طوفان ایرما آماده می شوند، حالا به سراغ اپلیکیشن واکی تاکی رایگانی رفته و آن را به صدر لیست اپ استور آورده اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، طوفان های شدید در شرق آمریکا و دریای کاراییب این روزها بسیار جریان ساز شده و مردم آمریکا که برای طوفان ایرما آماده می شوند، حالا به سراغ اپلیکیشن واکی تاکی رایگانی رفته و آن را به صدر لیست اپ استور آورده اند.

این اپلیکیشن با نام Zello می گذارد تا از تلفن به عنوان یک واکی تاکی یا رادیوی دو طرفه استفاده کنید. البته این اتفاق نیازمند کانکشن وای فای و یا اتصال به شبکه مخابراتی است. کاربران می توانند به کانال ها وصل شوند و بلافاصله پیام صوتی یا تصویر ارسال کنند.

در واقع زلو از یک نوع عملکرد Voice-over-IP یا VOIP استفاده می کند. بنابراین چه گیرنده و چه فرستنده، باید حتما یا به خط اینترنتی پایدار وصل باشند یا خطوط مخابراتی در دسترس باشد. در غیر این صورت پیام ها نه ارسال می شود و نه دریافت. از طرفی دیگر، سرورهای زلو هم باید همیشه بدون مشکل در دسترس باشند.

پس از حجوم کاربران، بسیاری معترض شدند که چرا نمی توانند ثبت نام کنند و این مشکل تا چند ساعت هم ادامه داشت. به هر حال، زمانی که خرابی های عمده به بار آید، احتمالا آنتن های مخابراتی و خطوط اینترنت نیز به طور کامل از کار می افتند. بنابراین شاید زلو آنقدرها هم در زمان بحران قابل اطمینان نباشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز