در دادگاه متهمان به قتل کودک هشت ماهه مطرح شد ؛

پدر بنیتا در دادگاه : من و همسرم جسد فرزندم را ندیدیم تا لبخندش از یادمان نرود/ خواستار اشد مجازات هستم

۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۹:۲۲
کد خبر: ۶۱۱۴۹۷
پدر بنیتا در دادگاه : من و همسرم جسد فرزندم را ندیدیم تا لبخندش از یادمان نرود/ خواستار اشد مجازات هستم
امروز دادگاه متهمان به قتل بنیتای هشت ماهه در دادگاه کیفری استان برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، پدر بنیتا در جلسه دادگاه امروز در خصوص چگونگی ربوده شدن خودرو و کودکش در روز حادثه چنین گفت :در روز سرقت یک مامور پلیس در صحنه حضور داشت که پیشنهاد تماس با 110 را مطرح می کند.

او همچنین در خصوص چگونگی پیدا شدن جسد نوزادش گفت: تصاویر بنیتا با شماره ای برای تماس در فضای مجازی پخش شده بود، روز سه شنبه ساعت یک شخصی با شماره درج شده در آگهی که متعلق به پسرخاله همسرم بود تماس گرفت .

پدر بنیتا افزود: در تماس به نشانی های خودرو و بنیتا اشاره شد ما به همراه پلیس آگاهی به محل مورد نظر رفتیم و به این شکل جسد او پیدا شد .

او در ادامه توضیح داد: من وهمسرم جسدش را ندیدم تا خاطره لبخندش را فراموش نکنیم به همین دلیل پدربزرگش جسد او را از پزشکی قانونی تحویل گرفت.

گفتنی است خانواده بنیتا به اتهام سرقت خودرو، سرقت فرزندشان و قتل او از سارقان شکایت کردند.

پدر بنیتا ضمن درخواست اشد مجازات برای مجرمان گفت: من دیه فرزندم را نمی خواهم تنها خسارات وارد شده و دیه آسیب بدنی که به من رسیده را می خواهم. 

بر پایه این خبر ، بنیتادختر هشت‌ماهه ایرانی بود که در صبح پنج‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۶، در حالی که درون خودروی پراید پدرش بود، ربوده شد و پس از شش روز، در بامداد ۴ مرداد، جسد او پیدا شد. کودکی که ۶ روز داخل خودروی به سرقت رفته پدرش با شیشه‌های بسته و درهایی که قفل نبودند در کنار خیابانی خلوت از گرسنگی و تشنگی جان داد. او به دلیل باقی ماندن در خودرو و شدت گرما جان داده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز