ناظر گمرکات استان هرمزگان خبر داد:

۷ میلیون عدد قرص روان گردان در هرمزگان کشف شد

۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۲۲:۱۹
کد خبر: ۶۱۸۲۳۸
۷ میلیون عدد قرص روان گردان در هرمزگان کشف شد
ناظر گمرکات استان هرمزگان جزئیات کشف 7 میلیون عدد قرص روان گردان از نوع ترامادول در بندر شهید رجایی استان هرمزگان را تشریح کرد.

به گزارش  گروه خبر خبرگزاری برنا، ،علیرضا دشتانی گفت: در عملیات اطلاعاتی و ردیابی یک دستگاه کانتینر که از یکی از کشورهای آسیایی وارد اسکله بندر شهید رجایی شده بود مقدار 7 میلیون عدد قرص ترامادول شناسایی و با هماهنگی نیروی انتظامی و دادستان استان هرمزگان این محموله توقیف شد.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعاتی که از عملکرد برخی افراد و شرکت‌ها درباره نقل و انتقال محموله‌های حاوی قرص‌های روان گردان در اختیار گمرکات استان هرمزگان بود، این محموله همزمان با ورود به بندر شهید رجایی شناسایی و قبل از اظهار به گمرک با هماهنگی دستگاه قضایی توقیف و 7 میلیون عدد انواع قرص روان گردان از نوع ترامادول کشف و ضبط شد.

دشتانی افزود: محموله کشف شده 299 کارتن و هر کدام دارای 250 بسته 100 عددی بود و در مجموع 7 میلیون و 475 هزار عدد قرص‌های 100 و 200 میلی گرمی ترامادول کشف و ضبط شد.

این پرونده در دادسرای بندرعباس در حال رسیدگی است و تحقیقات قضایی و دستگیری متهمان ادامه دارد.

ناظر گمرکات استان هرمزگان با اشاره به ردگیری و رصد محتویات تمامی محموله‌های ورودی به بندر شهید رجایی به صورت هوشمند از مبدا گفت:: با تجهیز گمرکات به ابزارهای الکترونیکی هوشمند و تقاطع گیری اطلاعات شرایطی فراهم شده است که می‌توانیم اطلاعات محموله‌ها را پس از بارگیری از بندر مبدا شناسایی و حتی قبل از اظهار به گمرک بر اساس اطلاعات شرکت حمل و افراد حقیقی و حقوقی صاحب کالا

دشتانی در ادامه از تعامل و هماهنگی بسیار خوب گمرکات استان هرمزگان و نیروی انتظامی خبر داد و گفت:: مبارزه با قاچاق انواع کالا و مواد مخدر در استان وارد مرحله جدیدی شده است و محموله‌های قاچاق در نتیجه تعامل دو دستگاه و همچنین بکارگیری سامانه‌های هوشمند گمرک شناسایی و اقدامات بعدی انجام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز