مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران:

یازدهمین گردهمایی «زنان عاشورایی» برگزار می شود

۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۷:۴۳:۵۳
کد خبر: ۶۲۰۸۱۱
یازدهمین گردهمایی «زنان عاشورایی» برگزار می شود
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: یازدهمین گردهمایی «زنان عاشورایی» با هدف شناساندن نقش و جایگاه زنان در حماسه های مذهبی و تاریخی قیام عاشورا درسالن همایش های برج میلاد برگزار می شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، الهه عطائی با اعلام این خبر گفت: ماه محرم فرصتی معنوی مطلوب برای انتقال آموزه های ناب و پیام تفکر و قیام عاشورایی به بهترین شکل درجامعه است و برهمین اساس گردهمایی زنان عاشورایی ویژه بانوان مبلغ با هدف اشاعه فرهنگ عاشورا و نقش زنان دراین این قیام برگزار می شود.


وی افزود: تعظیم شعائر اسلامی، گرامیداشت مراسم مذهبی و عزاداری ها، ارائه الگوی مناسب برای انتقال پیام قیام عاشورا و بیان نقش زنان در این قیام به ویژه نقش حضرت زینب(س) از دیگر اهداف برگزاری یازدهمین گردهمایی و میثاق زنان عاشورایی است.


وی اظهار داشت :پیام آوران عاشورا با تحمل رنج ها و مشقات فراوان این مکتب را زنده نگه داشته اند و وظیفه ما حفظ و اشاعه و عمل به درس های آن است.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران اظهارکرد: در این گردهمایی برنامه‏ هایی شامل مداحی و عزاداری در رثای سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و همچنین سخنرانی با موضوع " نقش و جایگاه بانوان در حماسه قیام عاشورا" اجرا می شود.


 عطائی خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه ‏هایی چون گردهمایی زنان عاشورایی ضمن ایجاد زمینه برای الگوسازی مناسب برای مجالس مذهبی بانوان، زمینه‏ ارتقاء کارآیی، اثر بخشی و کیفیت تبلیغات دینی در بین بانوان و تبیین پیام قیام امام حسین(ع) و نقش حضرت زینب(س) در انتقال این پیام را فراهم خواهد ساخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز