امروز صورت گرفت؛

حضور تندگویان در اجلاس جوانان روسیه

۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۱:۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۲۳۷۴۲
حضور تندگویان در اجلاس جوانان روسیه
محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امورجوانان که به منظور شرکت در اجلاس جوانان به روسیه سفر کرده است فردا سخنران اصلی این اجلاس خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، تندگویان با اشاره به موضوعات بسیاری که در حوزه جوانان برای تعامل و همکاری با فدراسیون روسیه و جود دارد تاکید کرد: در آینده بر موضوعاتی که می توانیم همکاری مشترک داشته باشیم بیشتر می پردازیم و امیدوارم بتوانیم همکاری سازنده و تاثیرگذار در حوزه جوانان داشته باشیم.

دبیر ستاد ملی ساماندهی امور جوانان با اشاره به سخنرانی فردای خود در اجلاس افزود : جوانان ایرانی کارهای بسیار ارزنده ای انجام داده اند که من فردا روایت گر برخی از آنها خواهم بود و در کنار آن به بیان اقدامات و برنامه های اجرا شده خواهم پرداخت.

تندگویان در حاشیه این اجلاس دیدارهایی با مدیر برگزاری اجلاس، سفیر ایران در روسیه، معاون بین الملل دانشگاه تهران داشته است و به بحث و گفتگو در زمینه ساماندهی امور جوانان پرداخت.

تتدگویان خبر از ارائه پیشنهاد نامگذاری روز بین المللی دیپلمات جوان داد و گفت: ما از اول انقلاب تا کنون دیپلمات های جوان خوبی داشتیم که تاثیرگذاری بین المللی ارزنده ای داشته اند که آقای ظریف تنها یکی از آنهاست. از اینرو درصددیم تا با نامگذاری این روز از دیپلماتهای جوان تجلیل کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز