دبیر کمیسیون جوانان بنیاد باران در گفت و گو با برنا:

هر گاه به جوانان فرصت داده شده دستاوردهای عظیمی بدست آمده است/ مسائل و مشکلات جوانان نیازمند همفکری و همکاری همه دستگاه ها است/ معاونت ساماندهی امور جوانان دغدغه جوانان را به خوبی می شناسد

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۵:۱۹:۴۶
کد خبر: ۶۲۴۲۷۶
هر گاه به جوانان فرصت داده شده دستاوردهای عظیمی بدست آمده است/ مسائل و مشکلات جوانان نیازمند همفکری و همکاری همه دستگاه ها است/ معاونت ساماندهی امور جوانان  دغدغه جوانان را به خوبی می شناسد
دبیر کمیسیون جوانان بنیاد باران در گفت و گو با برنا از مشکلات امروز جوانان سخن گفت.

امیرحسین اسدبیگی، دبیر کمیسیون جوانان بنیاد باران در گفت و گو با خبرنگار برنا گفت: توجه ویژه به قابلیت و توانمندی های جوانان می تواند بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف کند و مسیر را برای پیشرفت و توسعه فراهم می کند.

اسدبیگی در ادامه گفت: بعد از انقلاب اسلامی هر گاه که به جوانان فرصت داده شده  ، موانع برطرف  و دستاوردهای عظیمی حاصل شده است که نمونه بارز آن را می توان در حماسه هشت سال دفاع مقدس و مدیریت جهادی جوانان در دفاع از میهمن اسلامی مشاهده کرد.

او ادامه داد: مسائل و مشکلات جوانان نیازمند همفکری و همکاری همه دستگاه ها است و یک نهاد خاص به تنهایی نمی تواند مسائل این حوزه را برطرف کرد.

اسدبیگی در ادامه گفت: جوانان محور حرکت و توسعه جامعه هستند و مسئولین باید در ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و شکوفا شدن استعدادهای جوانان تلاش و اقدام شایسته انجام دهند.

دبیر کمیسیون جوانان بنیاد باران در ادامه گفت: برخی مشکلات و معضلات پیش روی جوانان در شرایط فعلی ناشی از عدم برنامه ریزی مناسب برای پر کردن اوقات فراغت آن ها می باشد به همین دلیل باید طرح ها و برنامه های مناسب و عملی برای اجرای چنین برنامه هایی در نظر گرفته شود.

او ادامه داد: استفاده از پتانسیل و ظرفیت جوانان برای ساماندهی بحث های اقتصادی و فرهنگی ظرفیت بسیار خوبی است و باید از آن استفاده کرد.

اسدبیگی در ادامه گفت: باید با ایجاد فضای پویا و امید بخش درچارچوب قوانین نظام، شرایط جذب جوانان را به سمت وسوی فضای سالم و پویا مهیا کرد چراکه جوانان نیازمند فضای برای حضور و مشارکت در عرصه هایی اجتماعی هستند.

او ادامه داد: در شرایطی که مشکلات جوانان در حوزه اشتغال، مسکن و غیره بر هیچ کس پوشیده نیست،سایه سنگین ورزش بر پیکره حوزه جوانان، آن چنان سنگینی می کند که عرصه جوانان را به نوعی با انزوا همراه ساخته است.

اسدبیگی در پایان گفت: معاونت ساماندهی امور جوانان تا الان نشان داده است که دغدغه جوانان را به خوبی می شناسد اما این نهاد به تنهایی نمی تواند معضلات جوانان را برطرف کند ، امید است باهمیاری دیگر دستگاه ها و نهادهای مرتبط، مشکلات جوانان مرتفع شود که رفع مشکلات این طیف تأثیرگذار جمعیتی، به مثابه پویایی و نشاط هر چه بیشتر جامعه خواهد بود و به طور یقین چرخه توسعه و پیشرفت کشور در چنین شرایطی با سرعت و شتاب هر چه بیشتری طی خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز