در عملیات رعد ۳ پلیس ، طرح امنیت محله محور بازداشت شد ،

گفت و گو با طلاسازی که به عجیب ترین دزد تهران تبدیل شد !/ ببینید

۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۱۱:۱۰
کد خبر: ۶۲۵۷۳۶
گفت و گو با طلاسازی که به عجیب ترین  دزد تهران تبدیل شد !/ ببینید
عملیات رعد 3 پلیس تهران با موفقیت به پایان رسید . در میان تبهکارانی که دراین عملیات ویژه پلیس بازداشت شدند سارق 30 ساله ای بود که ساعت 12 شب به بعد به سراغ دزدی از مردم می رفت. وی در گفت و گو با برنا مدعی شد طلاساز بود،بیکاری او را به سمت دزدی کشاند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، عملیات رعد 3 پلیس تهران با موفقیت به پایان رسید . در میان تبهکارانی که دراین عملیات ویژه بازداشت شدند سارق 30 ساله ای بود که ساعت 12 شب به بعد به سراغ خانه های مردم می رفت وی در گفت و گو با برنا مدعی شد طلاساز بود و بیکاری او را به سمت دزدی کشاند.

این دزد حرفه ای در ادامه سخنانش چنین افزود : مصرف شیشه من را دزد کرد . باور کنید خیلی از اموالی را که دزدیم اصلا یادم نمی آید چه زمانی و به چه شکلی سرقت کردم . در حالت توهم دزدی می کردم ! اصلا نمی دانم چرا دزدی می کردم !

وی در پاسخ به این سوال که چگونه در حالت نامتعادل پس از مصرف شیشه تا این حد مسلط بود که سرقت را بی نقص انجام می داد و به خانه باز می گشت گفت :  سرقت ها را  شبانه انجام می دادم . شب هم ماموری نبود که مرا بازداشت کند !

این سارق که چندین سال است دزدی می کند چنین مدعی شد : شغل اصلی ام طلاسازی بود . از محل کارم اخراج شدم . چون بیکار بودم  به سمت مصرف مواد مخدر کشیده شدم . مواد مخدر که می کشیدم، دیگر نمی دانستم دارم چه انجام می دهم و سرقت می کردم ، شبانه بیشتر به سراغ مراکز اداری و خانه هایی که می دانستم خالی هستند می رفتم و سرقت می کردم .ولی الان ترک کردم و بعد از ترکم هم دیگر سرقت نکردم .

وی در پاسخ به اینکه چند وقت است که ترک مصرف مواد مخدر داشته است و دیگر به سراغ دزدی نمی رود گفت : 10 روز است ترک کردم و دیگر دزدی نمی کنم !

این متهم که شب گذشته در حین عملیات پلیس بازداشت شده بود در خصوص نحوه شناسایی و بازداشتش گفت : نحوه دستگیرم اینگونه بود که ماموران نیروی انتظامی زحمت کشیدن من را دستگیر کردن!

این متهم در پاسخ به این سوال که با  اموال مسروقه چه می کردی در ادعایی عجیب گفت : همه اموال سرقتی را نگهداشته ام ! هیچ کدام را نفروخته ام ! همه اموال حاضر است که به مالباخته ها تحویل دهم . من یک فرزند 11 ساله دارم و در حال حاضر نگران همسر و فرزندم هستم و اینکه برسر زندگیم چه خواهد آمد . شاید اگر وضعیت یافتن کار برایم میسر بود نه معتاد می شدم و نه دزدی می کردم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز