بازداشت پزشک ایرانی در مرگ دلخراش پدرش

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۲:۳۳
کد خبر: ۶۲۷۶۷۶
بازداشت پزشک ایرانی در مرگ دلخراش  پدرش
پزشک ایرانی مقیم اسکاتلند پس از سفر به ایران با پدرش درگیر شد که این دعوا با مرگ اسرارآمیز پدر پایان یافت.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، پس از این حادثه آقای دکتر با شکایت خواهرش بازداشت شده و تحقیقات درباره این حادثه آغاز شده است.19خرداد‌ماه امسال مردی 70ساله به یکی از بیمارستان‌های شمال تهران منتقل شد. او از ناحیه سر آسیب دیده بود و پزشکان به مداوای او پرداختند اما این مرد به کما رفت.

به‌دنبال این حادثه دختر این مرد به کلانتری قلهک رفت و از برادرش به نام رامین به اتهام ضرب و جرح پدر شکایت کرد. وی در توضیح ماجرا گفت: برادرم پزشک مقیم اسکاتلند است. او چند وقت پیش به ایران بازگشت و یکی از خانه‌های پدرم در شمال تهران را به قیمت 700میلیون تومان فروخت تا خرج زندگی‌اش را برای مدتی که در تهران است، تأمین کند. او حتی به‌صورت موقت با زنی ازدواج کرد تا اینکه روز حادثه با پدرم درگیر شدند.

من روز درگیری آنها نبودم اما پدرم که در بیمارستان بود پیش از اینکه به کما برود برایم تعریف کرد که دعوای آنها به‌خاطر این بود که همسر صیغه‌ای رامین راضی به زندگی در کنار پدرم نبود. برادرم با پدرم زندگی می‌کرد و آن زن بارها از او خواسته بود تا خانه بخرند و به جای دیگری بروند. حتی رامین برای پدرم شرط گذاشته بود درصورتی نزد او می‌ماند که تعداد زیادی سکه به او بدهد و سرمایه‌اش را به‌حساب وی منتقل کند. اما پدرم زیر بار نرفته و بر سر این موضوع با هم درگیر شده بودند. پدرم می‌گفت در درگیری، رامین با یک بطری شیشه‌ای ضربه‌ای به سرش کوبیده است و وقتی حالش خراب شده نیز او را به بیمارستان منتقل کرده است.

پس از این شکایت، پرونده‌ای در این خصوص در دادسرای ونک تشکیل شد. درحالی‌که بررسی‌ها ادامه داشت مرد70ساله حدود 10روز قبل جانش را از دست داد. همین کافی بود تا پرونده به دادسرای جنایی تهران فرستاده شود. درحالی‌که پزشکی قانونی علت مرگ قربانی را خونریزی مغزی اعلام کرده بود، قاضی جنایی دستور بازداشت پسر 46ساله وی را صادر کرد. پزشک مقیم اسکاتلند در تحقیقات به درگیری اقرار کرد اما به جنایت نه.

او گفت: چندروز پیش از حادثه برای تفریح با پدرم به جاده چالوس رفته بودیم که در آنجا او پایش لیز و زمین خورد. در آنجا او را به بیمارستان بردیم اما مشکلی نبود و از بیمارستان مرخص شد. پس از آن به تهران آمدیم که بر سر مسائل خانوادگی با هم درگیر شدیم اما من به هیچ عنوان ضربه‌ای به سر پدرم نزدم.تحقیقات کارآگاهان جنایی برای کشف حقیقت ادامه دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همشهری

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز