به دستور مقام قضایی و توسط شهرداری منطقه۱۲ صورت گرفت :

پلمپ پاساژ ناایمن مبصر در قلب طهران

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۴۰:۱۲
کد خبر: ۶۳۴۰۲۴
پلمپ پاساژ ناایمن مبصر در قلب طهران
بامداد امروز به دستور مقام قضایی و با حضور عوامل شهرداری تهران و در معیت نیروی انتظامی پاساژ مبصر در خیابان جمهوری تهران پلمپ شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، پیمان حسین محسنی ، شهردار منطقه دوازده با اعلام این خبر گفت : اهمیت ایمن سازی و رفع خطر املاک ناایمن در منطقه ۱۲ در اولویت فعالیت های کاری منطقه است و تدبیر شهردار محترم تهران نیز ، رسیدگی ویژه به این موضوع است .

شهردار قلب طهران افزود : بر همین اساس و برابر اخذ دستور مقام محترم قضایی و پس از ارایه اخطارهای مکرر و بی توجهی کسبه و مالکین پاساژ مبصر به عنوان یکی از اولویت های مهم در بحث املاک ناایمن ؛ بامداد امروز همکاران شهردلزی با اطلاع قبلی به محل مراجعه و نسبت به اجرای دستور قضایی اقدام نمودند .

محسنی ادامه داد: شهرداری منطقه ۱۲ با جدیت نسلت به فرآیند رفع خطر و این سازی با هماهنگی مقام قضایی و دیگر دستگاه های ذیربط اقدام خ اهد نمود و در راستای حفظ جان و مال شهروندان از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد داشت .

وی در پایان از مالکین و کسبه محترم املاک ناایمن خولست که با رعایت دستورالعمل ایمنی و مقاوم سازی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در اسرع وقت قبل از وقوع حوادث جبران ناپذیر ، نسبت به رفع خطر و ایمن سازی اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز