عضو شورای شهر تهران مطرح کرد:

"شهر ری" در برنامه ریزی کلان تهران مغفول مانده است

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۵:۳۰:۰۰
کد خبر: ۶۳۴۰۴۵
شهر ری در برنامه ریزی کلان تهران مغفول مانده است
عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با برنا از معضلات شهر ری سخن گفت.

حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار برنا در خصوص دکل های برقی که در شهرری در بین خانه ها قرار دارند گفت:در شمال شهر ری منطقه ای به نام  ملک آباد  وجود دارد که مسیر دکل های برق در این منطقه از بین خانه ها عبور می کند که حضور این دکل ها به سلامت شهروندان آن منطقه آسیب می رساند ،به دنبال آن هستیم تا بتوانیم انتقال برق را از طریق کابل از زیر زمین رد کنیم  تا  از حالت هوایی به زمینی تبدیل شود که  در این صورت آسیب آن برای شهروندان کمتر است.

خلیل آبادی در ادامه در خصوص مهم ترین معضلات شهرستان ری گفت:مهمترین معضل این ری این است که در برنامه ریزی های کلان تهران مغفول مانده  یعنی  علیرغم اینکه تمام عوارض تهران بر ری تحمیل می شود ولی هیچ سهمی در تصمیم گیری های کلان ندارد و همیشه هم می گویند بودجه ری کم است.

او ادامه داد: تمام آسیب های تهران از فاضلاب، پسماند، اموات، مجانین و زندانیان همه در ری است ولی در مقابل به ما می گویند که شهر شما هیچ درآمدی ندارد در صورتی که این ها خودش باید منبع درآمد باشد، درآمدها را به تهران می برند و عمده ترین مشکل این است که جایگاه شهرری در تهران دیده نمی شود.

خلیل آبادی در پایان گفت: در رابطه با جایگاه ری در حال انجام مذاکراتی هستیم  که دیده شود و جایگاه شهری ارتقاء پیدا کند که در همین راستا شهردار تهران هم بازدیدی از ری و اطراف حرم داشت.

نظر شما
نظرات
محمد
|
-
|
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
0
سلام وعرض خسته نباشید خدمت شما. بارها وبا رها مردم ری گفته اند بخدا قسم شهرری یک شهر حرمتی است مانند قم ومشهد مشخص است که تهران بزرگ بااین همه تنوع وسیله های مختلف فرهنگی واجتماعی بسیار متفاوت است با ری چون ری 1200 سال فقط یک شهر مذهبی و مقدس در جهان تشیع است حال تاریخ کهن وپر فراز ونشیبش جای خود. بااین وجود مدیریت شهری تهران دست هر طیفی گروهی که باشد قطعا نمی تواند جایگاه ری را درک کند و قطعه به یقین نمی خواهند اسم و رسم ری بیشتر جلوی چشم رسانه ها و جامعه قرار بگیرد . پس همیشه دنبال بهانه هستند که به قول معروف صورت مسئله راپاک کنند. مگر نه ری با این همه سرمایه وعوارض چرانباید درجایگاه یک شهر باشد ومهمتر از همه جز سو مدیریت سنگین چیزی دیگری نیست
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز