شهردار منطقه ۴ خبر داد:

۱۲۰۰ تن زباله زائران اربعین از شهر بستان تا چذابه جمع آوری شد

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۹:۱۶
کد خبر: ۶۳۵۴۸۶
۱۲۰۰ تن زباله زائران اربعین از شهر بستان تا چذابه جمع آوری شد
سیدعلیرضا حسینی در بازدید از پایانه مرزی چذابه گفت: با افزایش عبور زائران اربعین حسینی، عملیات رفت و روب، جمع آوری زباله و پاکسازی معابر شهر بستان تا چذابه به صورت شبانه روزی انجام می شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، مهندس سیدعلیرضا حسینی در بازدید 2ساعته از شهر بستان و پایانه مرزی چذابه با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز تردد زائران اربعین حسینی از مرز چذابه و لزوم ارائه خدمات شهری مطلوب به شهروندان شهر بستان و زائران، از ابتدای آبان ماه جاری تاکنون بیش از 1200 تن زباله جمع آوری و 103 هزار مترمربع از مسیر تردد زوار، گیت های ورودی و محدوده مین زدایی و همچنین 18 کیلومتر مربع از مسیر برگشت زائران از چذابه به بستان رفت و روب شد.

وی با اشاره به فعالیت های منطقه 4 در حوزه زیباسازی افزود: به منظور تغییر سیمای بصری شهر بستان، 6000 مترطول از جداول و المان های این شهر مرزی رنگ آمیزی و مناسب سازی شد.

شهردار منطقه 4 از انجام تبلیغات محیطی در شهرهای بستان و چذابه خبر داد و گفت: 1800 مترمربع بنر شامل تمثال شهدا و اطلاع رسانی محل اسکان زوار و مواکب و همچنین 800 پرچم در مسیر بستان تا چذابه نصب شده است.

حسینی تصریح کرد: با توجه به افزایش حجم تردد زوار از مسیر چذابه، بیش از 370 چشمه سرویس بهداشتی در چذابه و شیب عراق و 3 نمازخانه با گنجایش 200 نفر احداث و با استفاده از 120 کارگر خدمات رسانی به صورت شبانه روزی انجام می شود.

وی گفت: استقرار 2 دستگاه تانکر لجنکش و 5 دستگاه تانکر آب به همراه خودروهای مخصوص ایاب و ذهاب کارگران خدمات شهری به منظور حضور به موقع و پاکسازی محل های تردد زوار و مواکب از دیگر اقدامات پیش بینی شده در مرز چذابه است.

حسینی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مطلوب استانداری خوزستان با مدیریت شهری تهران در خدمت رسانی مناسب به زوار اربعین حسینی افزود: با تعامل مطلوب فرمانداری دشت آزادگان، بخشداری شهر بستان، نیروهای هنگ مرزی، نیروهای انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی و پایانه مرزی چذابه و قرارگاه مین زدایی چذابه خدمات رسانی به زوار با سرعت بیشتری صورت گرفته است.

شهردار منطقه 4 خاطرنشان کرد: تاکنون 370.000 نفر از طریق مرز چذابه وارد خاک عراق شده اند که از این تعداد حدود 96000 نفر به خاک کشور بازگشته اند و تا خروج کامل زوار، خدمات شهرداری منطقه 4 در مرز چذابه همچنان ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز