وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد؛

انتقال قدرت به جوانان و زنان طی چهار سال آینده/ مشکلات سر راه سمن‌ها حل خواهد شد/ دولت استفاده از جوانان را در دستور کار قرار داده است

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۴۲۶۲۱
انتقال قدرت به جوانان و زنان طی چهار سال آینده/ مشکلات سر راه سمن‌ها حل خواهد شد/ دولت استفاده از جوانان را در دستور کار قرار داده است
وزیر ورزش و جوانان گفت: ما جوانان رابه عنوان یک موتور محرک در اداره کشور می دانیم من معتقدم این انتقال قدرت در ٤ سال آینده انجام خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا ، مسعود سلطانی فر ، وزیر ورزش و جوانان در نشستی صمیمی با نمایندگان سمن های استان گیلان و کرمان  با تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت: از معاونت جوانان و آقای تندگویان بابت برگزاری مستمر جلسات با سمن های استان های مختلف تشکر و قدردانی می کنم. 

سلطانی فر ادامه داد: ایران در حال تحولی بزرگ در نظام اداری اش قرار دارد، مدیران چهار دهه گذشته کم کم جای خود را به جوانان می دهند. 

او در ادامه گفت: دولت با انتخاب وزیری جوان در کابینه نشان داد این انتقال قدرت با سرعت بیشتری باید انجام شود و دولت هم در این بحث جدی است، امیدوارم در چهار سال آینده شاهد آن باشیم که خیلی از پست های مدیریتی به دست جوانان و زنان افتاده است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: ما جوانان رابه عنوان یک موتور محرک در اداره کشور می دانیم من معتقدم این انتقال قدرت در چهار سال آینده انجام خواهد شد. 

سلطانی فر ادامه داد: در آینده نزدیک موانع و مشکلات سر راه سمن ها حل خواهد شد، درهمه استان ها، استانداران استفاده از جوانان و اعتماد به آن ها را در دستور کار خود قرار داده اند. 

او در ادامه گفت: یکی از محوری ترین شاخص های ما برای ارزیابی مدیران کل استان ها، رسیدگی به امور جوانان و حمایت از سمن ها و تعامل با جوانان است ، بارها در نشست های مختلف به مدیران کل استان ها گفته شده است که یکی از معیار های سنجش عملکردشان کارنامه هان ها در حوزه جوانان است. 

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: ما در انتصابات مدیران استان نیز به جوانان اعتماد کردیم و هم اکنون چندین نفر از مدیران کل استانی ما زیر ٤٠ سال هستند، ما از رهبر کبیر انقلاب درس اعتماد به جوانان را آموخته ایم همانطور که می دانید در اولین دولت های بعد از انقلاب این جوانان بودند که اداره کشور را به دست گرفتند. 

او ادامه داد: در خصوص خانه جوانان با تعامل با نهادهای مختلف علاوه بر خانه های جدید همه خانه هایی که مربوط به جوانان است  راپس خواهیم گرفت. 

وزیر ورزش و جوانان در خصوص تفکیک حوزه جوانان از ورزش  گفت: ما تابع مراجع قانون گذار هستیم و هم اکنون هم معاونت جوانان با قدرت به کار خودش ادامه می دهد، هر تصمیمی که مجلس بگیرد ما با قدرت مقدمات اجرای آن را در اسرع وقت انجام خواهیم داد. 

سلطانی فر در پایان گفت: حوزه ازواج هم نام دفتر ازدواج در وزارتخانه عوض شده است ولی محتوای آن هنوز وجود دارد،ت ا کنون علاوه بر پرداخت وام های ازدواج در حوزه روان شناسی هم چندین مرکز مشاوره راه اندازی شده که تعداد این مراکز مشاوره نسبت به چهار سال قبل ١٠ برابر شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز