ادعای عجیب قاتل اهورا در دادگاه !

۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۲۲:۴۹:۰۲
کد خبر: ۶۴۳۸۵۸
ادعای عجیب قاتل اهورا در دادگاه !
وکیل پدر اهورا پس از جلسه دادگاه از جزئیات این جلسه به خبرنگاران توضیح داد.

به گزارش گروه حوادث خبرگزاری برنا، صبح دیروز جلسه رسیدگی به اتهامات متهم پرونده اهورا در دادگاه کیفری یک استان گیلان به ریاست قاضی لسانی برگزار شد.

 

بهروز عزیزی فرد، وکیل اولیای دم اهورا پس از جلسه دادگاه گفت: قسمتی از این جلسه به صورت علنی و قسمتی به صورت غیرعلنی برگزار شد و طبق گفته قاضی پرونده تا یک هفته دیگر حکم صادر خواهد شد.
وکیل اولیای دم اهورا در ادامه بیان کرد: متهم در جلسه دادگاه سعی در انکار اتهامات خود داشت و ادعا می کرد که اعترافات وی تحت فشار بوده است اما تمام شواهد و نظریات موجود در پرونده خلاف این را به وضوح ثابت می کند و چیزی نیست که بتوان آن را انکار کرد.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: متهم در قسمتی از جلسه دادگاه در خصوص نحوه قتل اهورا مدعی شد که یک ضربه به او زده است و منکر قتل شد این در حالی است که نظریه پزشکی قانونی ثابت می کند 21 ضربه به سر اهورا وارد شده است.


عزیزی فرد در خصوص آخرین وضعیت شکایت از مادر اهورا نیز گفت: اتهامات وی به صورت جداگانه در حال رسیدگی است.

 


وی در پایان در خصوص تنها خواسته پدر اهورا بیان کرد: قطعا خواسته پدر اهورا اعدام در ملا عام متهم پرونده است.


روز 22 مهرماه سال جاری جنایت هولناکی در شهر رشت رقم خورد که بار دیگر نه تنها رشت بلکه کل کشور را در حیرت و ناراحتی فرو برد.


دراین جنایت هولناک پسربچه دو ساله به نام اهورا توسط ناپدریش در لاکان رشت پس از تجاوز وحشیانه با کوبیدن سر وی به دیوار به قتل رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز