خبر کشف گوشت خرس در جنوب تهران را تکذیب شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۱:۱۸:۵۰
کد خبر: ۶۵۰۱۲۴
خبر کشف گوشت خرس در جنوب تهران را تکذیب شد
رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری خبر کشف گوشت خرس در جنوب تهران را تکذیب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، زهره عبادتی  رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری افزود: در اوایل آبان ماه سال گذشته، کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست با همکاری اداره دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری نسبت به شناسایی و کشف و ضبط مقادیری گوشت مشکوک و یک مورد پوست خرس از محل توزیع گوشت قرمز در روستای عماد آور این شهرستان اقدام نمودند.
وی با اشاره به اینکه همزمان با این کشفیات فرد مجرم ، بازداشت و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، افزود: پوست خرس ضبط شده نیز به یگان حفاظت محیط زیست استان تهران تحویل و اطلاع رسانی لازم در خصوص این خبر از طریق سایت اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران انجام شد.
عبادتی تصریح کرد: در سال گذشته بر اساس بررسی و تایید اداره دامپزشکی شهرستان ری، گوشت های شناسایی شده تنها متعلق به تعداد پنج راس گراز وحشی بوده و طی پیگیری های امروز از مبادی مربوطه بخصوص اداره دامپزشکی هیچ گونه مورد مشابهی برای ایام گذشته گزارش نشده است.
وی اضافه کرد: اخبار منتشر شده در فضای مجازی و سایت های خبری با محتوای کشف گوشت خرس و الاغ در مغازه های جنوب تهران صحت ندارد.

نظر شما
پرونده ویژه