رییس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر:

بیش از چهل درصد بودجه شهرداری باید کاهش یابد

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۷:۰۹
کد خبر: ۶۵۶۰۶۶
بیش از چهل درصد بودجه شهرداری باید کاهش یابد
رییس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر گفت: تهران با کمبود بودجه مواجه است و متاسفانه باید بیش از 40 درصد بودجه در شهرداری کاهش داشته باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران دیدار با دبیران شورایاری محلات منطقه 21 گانه منطقه 2 گفت: این روزها شهرداری تهران با کمبود بودجه مواجه است و متاسفانه باید بیش از 40 درصد بودجه در شهرداری کاهش داشته باشد؛ راه حل آن جذب مشارکت ها است؛ با روش هایی مانند BOTمیتوان  مشارکت سرمایه گذاری داخلی و خارجی منطقه 2 را فعال کرد که جاذب گردشگری باشد.

به گفته او باید به مناطق مختلف شهرداری تنفض اختیار  صورت بگیرد تا شهرداران منطقه در جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی ورود پیدا کنند.

 فراهانی ادامه داد: با توجه به زلزله مهیب آینده تهران، منطقه 2 آسیب پذیر خواهد بود. گسل شمال تهران از منطقه 2 می گذرد و یکی از بیشترین آسیب ها را در منطقه 2 داریم.

او همچنین اظهار کرد: ساخت بافت مسکونی روی گسل با توجه به اینکه ممنوع بوده از دیگر مشکلات منطقه است. اگر چه ساخت و ساز روی گسل ممنوع بوده، اما طی بررسی ها 400 برج روی گسلهای تهران ساخته شده است.

 رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر گفت: رییس کمیته مال ها باید هزینه حضور در شهر را بپردازند. اگر مطالعه داشته باشید متوجه می شویم تا کنون هزینه های کمی از احداث مال ها گرفته شده است؛ در صورتی که این مال ها سود بسیاری کسب می کنند و ترافیک بسیاری برای شهر ایجاد کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز