رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهوربه برنا خبر داد:

بارش برف،‌ باران و مه‌گرفتگی در محورهای مواصلاتی کشور

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۰:۵۲
کد خبر: ۶۵۷۳۱۹
بارش برف،‌ باران و مه‌گرفتگی در محورهای مواصلاتی کشور
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، با تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور از بارش برف، باران و مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در برخی از استان‌ها خبر داد.

 سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری برنا، در مورد آخرین وضعیت راه های کشور گفت: با اشاره به وضعیت جوی راه‌های کشور به بارش برف در برخی از محورها اشاره کرد و گفت:  در ارتفاعات استان همدان و همینطور در محورهای اراک- بروجرد ، اراک- ملایر و ساوه-همدان در استان مرکزی بارش برف را شاهد هستیم . همچنین محور پونل- خلخال در استان گیلان، پاوه – مریوان در استان کرمانشاه و بانه – قروه در استان کردستان با بارش برف همراه است.

 رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش برف درارتفاعات کرج – چالوس در استان‌های البرز و مازندران نیز خبر داد و به رانندگان توصیه کرد:‌با توجه به وجود این وضعیت رانندگان حتما برای تردد در این مسیرها از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به بارندگی‌ها در شمال و شمال شرق کشور و احتمال وجود این وضعیت در شمال شرق کشور حتما رانندگان برای سفر در امروز و فردا حتما از تجهیزات زمستانی استفاده کنند.

سرهنگ  رحمانی به بارش باران در برخی محورها اشاره کرد و گفت:‌ اکثر محورهای استان‌های  همدان گیلان، کهگیلویه و بویراحمد ، قزوین و آذربایجان غربی با بارش باران همراه است . همین وضعیت در محورهای کوهرنگ- ایذه در استان چهارمحال و بختیاری و سوادکوده- رامسر در استان مازندران هم مشاهده می‌شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور به وجود مه گرفتگی در برخی از محورهای دیگر اشاره کردو گفت:  پدیده مه گرفتگی همراه با کاهش دید در محورهای فیروزکوه- کارسالار و دهانه شمالی تونل کندوان مشاهده می‌شود.

وی همچنین گفت: استفاده از زنجیرچرخ در محورهای اسالم-خلخال و گرمی-بیله سوار الزامی است.

سرهنگ رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی راه‌های کشور نیز اظهار کرد: ترافیک در محورهای پاکدشت-تهران و شهریار - تهران نیمه‌سنگین است و همچنین در آزادراه قزوین-کرج، محدوده مهرویلا و پل فردیس و محدوده پل کلاک و گرمدره در آزادراه کرج-تهران سنگین است.

نظر شما
پرونده ویژه