معاون سیاسی دفتر رییس جمهور:

مردم ما مطالبات بحقی دارند

۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۴:۴۲:۳۷
کد خبر: ۶۶۱۷۰۷
مردم ما مطالبات بحقی دارند
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور گفت: واقعیت قضیه این است که مردم ما چه نسل جوان چه نسل بالاتر مطالبات بحقی دارند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت دولت، «مجید تخت روانچی»، معاون سیاسی دفتر رییس جمهور، گفت: آقای روحانی تاکید کردند که همه ما باید پای صحبت مردم بنشینیم و به نظراتشان گوش دهیم و تصمیمات ما بر اساس خواسته‌های ملت باشد.

وی گفت: دولت اراده کرده تا برخوردش با مردم شفاف باشد و مردم بتوانند بر کار دولت نظارت کنند.

تخت روانچی افزود: تحولات اخیر با طرح مطالبات بخش‌هایی از جامعه شروع شد، اما با اتفاقاتی، تبدیل شد به سوء استفاده‌هایی که متاسفانه عده‌ای شروع به تخریب کردند و شعار‌های ساختار شکنانه دادند.

وی گفت: مردم ما می‌دانند که آن‌ها مطمئنا دلشان برای مردم ما نسوخته است. بخصوص ترامپ با آن سابقه زشت و الفاظی که در مورد مردم ما به کار برده و رویکردی که درباره ویزای ورود به آمریکا داشته است، نمی‌تواند برای مردم ما دلسوزی کند.

معاون سیاسی دفتر رییس جمهور افزود: تاکید دکتر روحانی بر این است که در دولت دوازدهم فقر مطلق را بتوانیم از بین ببریم یا جهت گیری بودجه در جهت اشتغال زایی است، این‌ها در واقع مطالبات مردم است و دولت هم در این راستا لایحه بودجه را ارائه کرده است.

وی گفت: اگر مجلس صرفا ابراز مخالفت کند و پیشنهادی نداشته باشد، شاهد تداوم بیکاری و فقر مطلق خواهیم بود و این عملا به معنای سکون است.

تخت روانچی افزود: اگر مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد‌های دولت مخالفت می‌کند انتظار می‌رود پیشنهاد‌های خود را هم بدهد.

وی گفت: منطق دولت منطق روشنی است، آماده ایم به پیشنهاد‌های نمایندگان گوش دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز