در اولین روز هفته پاک در بروجرد انجام گرفت ؛

امحا ۶۱۰ قلیان توسط ماموران

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۸:۵۶:۲۴
کد خبر: ۶۶۴۳۰۱
امحا ۶۱۰ قلیان توسط ماموران
دراولین روزازهفته هوای پاک 610 جام قلیان با حضورمعاون استاندارلرستان و فرماندار بروجرد و جمعی از مسئولان شهرستانی امحا شدند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ مصطفی مصطفی وند درحاشیه پیاده روی روز هوای پاک  با اشاره به اینکه هفته هوای پاک از28 دی ماه به مدت هفت روز درسراسرکشوراجرا می شود، گفت: تست آلایندگی برای همه خودروها به صورت رایگان در روزهوای پاک دراین شهرستان انجام می شودمعاینه فنی خودروها در روزهوای پاک در بروجرد رایگان انجام می شود

وی اظهارکرد: درهفته هوای پاک، کارشناسان ایمنی، بهداشت و محیط زیست کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بروجرد آموزش های لازم را برای کاهش الایندگی هوا را فرا می گیرند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بروجرد بیان کرد: درهفته هوای پاک، پایش های زیست محیطی واحدهای صنعتی با قوت بیشتر پیگیری و تذکرات لازم به واحدهایی که از سوخت های کربن هیدرات استفاده می کنند داده می شود و درصورت عدم توجه واحدهای آلاینده به هشدارهای زیست محیطی به مقامات قضایی معرفی خواهند شد.

مصطفی وند اضافه کرد: درپایش های زیست محیطی علاوه بر بررسی آلاینده گی واحدهای صنعتی آلودگی این واحدها ازنظر ذرات، گازها و صداها بررسی می شود.

وی با اشاره به طرح سه شنبه های بدون خودرو در بروجرد ادامه داد: در هفته هوای پاک مدیران و کارمندان دستگاه های دولتی وبخش خصوصی که طرح سه شنبه بدون خودرو را در مجموعه خود به خوبی اجرا نموده باشند مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

محمود رازانی مسئول شبکه بهداشت محیط شهرستان بروجرد بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 17 مکان تهیه وتوزیع قلیان در بروجرد پلمپ و22 مورد نیز به مقام قضایی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز