نکیسا :

سمن ها صدای مردم هستند دولت ها باید صدای نهادهای مردمی را بشنوند

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۸:۱۴
کد خبر: ۶۶۴۹۴۵
سمن ها صدای مردم هستند  دولت ها باید صدای نهادهای مردمی را بشنوند
نیما نکیسا بازیکن سابق تیم های پرسپولیس و تیم ملی گفت: ترویج فرهنگ انسان دوستی و کمک به هم نوع در کشور ما بسیار اهمیت دارد، سمن ها صدای مردم هستند و باعث فرهنگ سازی و یک صدا بودن مردم می شوند.

نیما نکیسا بازیکن سابق تیم های پرسپولیس  و تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا،  در مورد اهمیت سمن ها در کشور گفت: ترویج فرهنگ انسان دوستی و کمک به هم نوع در کشور ما بسیار اهمیت دارد، سمن ها صدای مردم هستند دولت ها باید به فعالیت این نهادهای مردم نهاد توجه کند و حرف هایشان را بشنود تا در این گفتمان مسیر رشد و اصلاح جامعه سهل تر و سریع تر شود.

وی افزود: سمن یک سیستم مردم نهاد است وما شاهد بودیم که اخیرا زلزله کرمانشاه باعث شد تا سمن ها در کنار دولت به فعالیت بپردازند، سمن ها همیشه سعی کردند کنار دولت حرکت کنند تا یکسری وظایف را به عهده بگیرند و فشار را از روی دولت در شرایط مختلف کم کنند.

 نیما نکیسا در مورد نقش دولت در کمک به سمن ها گفت: دولت یکی از متولیان اصلی این کمک رسانی است، وزارت ورزش و جوانان در برخی از کشورها دو وزارتخانه مختلف است و در ایران به یک وزارتخانه تبدیل شده است و یکی از کارهای این وزارتخانه این است که از جوان های کشورش حمایت کند و همچنین حمایت از سازمان های مردم نهاد که آقای تندگویان موفق عمل کرده است. 

نکیسا در خاتمه گفت: امیدوارم این حمایت ها از سازمان های مردم نهاد ادامه داشته باشد تا شاهد  موفقیت های بیشتر در کشورمان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز