راه اندازی سامانه پیامکی معبر برای حل مشکلات معلولین

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۰:۲۶
کد خبر: ۶۶۷۱۲۶
راه اندازی سامانه پیامکی معبر برای حل مشکلات معلولین
مسئول دبیرخانه ستاد مناسب سازی بهزیستی استان کرمانشاه از راه اندازی سامانه پیامکی معبر برای تسهیل دسترسی افراد دارای معلولیت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، نرگس کیانی هدف از راه اندازی این سامانه را برقراری ارتباط دوسویه آحاد جامعه به ویژه افراد دارای معلولیت، جانبازان، سالمندان و سایر افراد کم توان جسمی-حرکتی با سازمان بهزیستی و برطرف کردن مشکلات و معضلات موجود در زمینه دسترس پذیری معابر و اماکن عمومی برای تسهیل تردد این افراد عنوان کرد.

به گفته مسئول دبیرخانه ستاد مناسب سازی بهزیستی استان کرمانشاه، سامانه پیامکی معبر به شماره پیامک ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ آماده دریافت و پیگیری مشکلات هموطنان در سراسر کشور در زمینه مناسب سازی است.

 کیانی عنوان کرد: در استان کرمانشاه نیز همشهریان می‌توانند مشکلات موجود را از طریق این سامانه با ارسال پیامک شامل شرح مشکل، نام منطقه یا محله، شهرستان، استان و نام دستگاه اجرایی مشکلات را مطرح کنند.

 وی بیان داشت: دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان کرمانشاه مستقر در اداره کل بهزیستی استان به محض دریافت پیام‌های واصله از دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور ظرف مدت ۷۲ ساعت طی مکاتبه اداری با دستگاه اجرایی مربوطه نسبت به انعکاس و ارجاع موضوع اقدام خواهد کرد.

 به گفته مسئول دبیرخانه ستاد مناسب سازی بهزیستی استان کرمانشاه، کارشناس بهزیستی مشکل مطرح شده را پس از پیگیری‌های کارشناس بهزیستی و اعلام نتیجه از دستگاه اجرایی ذی ربط اقدامات به عمل آمده را به دبیرخانه ستاد مناسب سازی کشور و فرد ارسال کننده پیامک اعلام خواهد کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز