مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در گفت و گو با برنا:

تیبا و برلیانس وارد ناوگان تاکسیرانی تهران نمی‌شوند

۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۰۸:۳۰:۱۲
کد خبر: ۶۷۲۱۹۴
تیبا و برلیانس وارد ناوگان تاکسیرانی تهران نمی‌شوند
رییس سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: بیش از هزار خودرو فرسوده در جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی تهران مدارک خود را تحویل و تکمیل پرونده انجام شده است .

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در گفت و گو با خبرنگار شهری خبرگزاری برنا، در مورد علت توقف نوسازی ناوگان تاکسیرانی تهران گفت:  در حال حاضر به دلیل اینکه صدور پیش فاکتور نوسازی از سمت خودروسازها بسته شده این امر متوقف است؛ یعنی منتظر هستیم که حدود 10 هزار خودرو ثبت نام شده که در صف داریم به سمت نوسازی بروند و این وظیفه کارخانه های طرف قرار داد است.

 وی افزود: بیش از هزار خودرو فرسوده در جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی تهران مدارک خود را  تحویل و تکمیل پرونده  انجام شده است ولی متاسفانه سایت صدور پیش فاکتور متوقف شده است. و علت اختلافی است که با گمرک وجود دارد البته نوید داده اند که سایت با انجام توافق هایی باز خواهد شد ولی در حال حاضر علیرغم پیگیری های مدام تحویل خودرو و پیش فاکتور انجام نگرفته است .

قنادان اظهار داشت:  در یک مصاحبه ای عنوان شده بود که خودرو برلیانس قرار است به ناوگان تاکسیرانی تهران بپیوندد و در مصاحبه دیگری از خودرو تیبا صحبت شده است، باید توضیح دهم  شرکت تاکسیرانی  هیچ توافقنامه با شرکت های نامبرده نداشته است.

وی درادامه با بیان اینکه در حال حاضر توافق هایی برای پیوستن خودرو آریا به خط تاکسیرانی انجام گرفته است گفت: روال ما در نوسازی ناوگان با گذشته اساسا متحول شده است. الزاماتی داریم که اگر آن  الزامات از سوی  خودروساز رعایت نشود از آن خودرو در ناوگان استفاده نخواهیم کرد. جنبه اول مشخصات کیفی و استاندارد بودن خودرو است. فضای خودرو برای مسافر باید مناسب باشد  و تجهیزاتی که باید یک تاکسی داشته باشد نیز مدنظر است که از نظر ما خودروی تیبا و برلیانس دارای این مشخصه نیستند.

رییس سازمان تاکسیرانی با اشاره به قراردادهای جدید سازمان تاکسیرانی و تفاوت های آن با گذشته گفت: خودروهایی که در تاکسیرانی استفاده می شوند مشخصه خودروهای کار را دارند و با خودروهای شخصی باید متفاوت باشند اگر شرکت های خودرو سازی نتواند به این امر دقت کنند و خدمات پس ازفروش مناسبی ارائه ندهند ما نیز نمی توانیم از خودروهای آنها در ناوگان تاکسیرانی استفاده کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز