دستگیری دو سارق حرفه ای در محدوده کن و شهران

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۴۲:۰۳
کد خبر: ۶۷۲۶۳۶
دستگیری دو سارق حرفه ای در محدوده کن و شهران
رئیس کلانتری 142 کن، بااشاره به دستگیری دو سارق حرفه ای در محدوده کن و شهران، گفت: این متهمان به جرم حمل سلاح گرم و سرقت تحت تعقیب بودند.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری برنا، سرهنگ علیرضا یوسفوند، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در پی وقوع سرقت های لوازم خودرو ، لاستیک و زاپاس خودرو، در این محدوده، ماموران تجسس این یگان در پی شناسایی و دستگیری سارق برآمدند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده مشخصات یکی از سارقان که با استفاده از خودرویی سفید رنگ اقدام به سرقت می کرد، به دست آمد و پس از یک عملیات ضربتی در محدوده مرزداران دستگیر شد.
وی افزود: بنابر دستور بازپرس شعبه 7 دادسرای ناحیه 5، از متهم بازجویی انجام شده که وی به سرقت های متعدد در محدوده های غرب تهران با همدستی یک سارق دیگر اعتراف کرد و متعاقبا اقدامات برای دستگیری متهم دوم نیز ادامه یافت.
رئیس کلانتری 142 اظهار داشت: متهم دوم نیز طی یک عملیات مراقبت، تعقیب و گریز، در همان محدوده کن شناسایی و دستگیر شد و به همراه همدستش تحت بازجویی قرار گرفت که نهایتا به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنها نیز انواع لوازم مسروقه از جمله لاستیک، زاپاس، چراغ و لوازم یدکی خودرو کشف شد.
سرهنگ یوسفوند، در پایان تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز