دستگیری دو سارق حرفه ای در محدوده کن و شهران

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۴۲:۰۳
کد خبر: ۶۷۲۶۳۶
دستگیری دو سارق حرفه ای در محدوده کن و شهران
رئیس کلانتری 142 کن، بااشاره به دستگیری دو سارق حرفه ای در محدوده کن و شهران، گفت: این متهمان به جرم حمل سلاح گرم و سرقت تحت تعقیب بودند.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری برنا، سرهنگ علیرضا یوسفوند، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در پی وقوع سرقت های لوازم خودرو ، لاستیک و زاپاس خودرو، در این محدوده، ماموران تجسس این یگان در پی شناسایی و دستگیری سارق برآمدند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده مشخصات یکی از سارقان که با استفاده از خودرویی سفید رنگ اقدام به سرقت می کرد، به دست آمد و پس از یک عملیات ضربتی در محدوده مرزداران دستگیر شد.
وی افزود: بنابر دستور بازپرس شعبه 7 دادسرای ناحیه 5، از متهم بازجویی انجام شده که وی به سرقت های متعدد در محدوده های غرب تهران با همدستی یک سارق دیگر اعتراف کرد و متعاقبا اقدامات برای دستگیری متهم دوم نیز ادامه یافت.
رئیس کلانتری 142 اظهار داشت: متهم دوم نیز طی یک عملیات مراقبت، تعقیب و گریز، در همان محدوده کن شناسایی و دستگیر شد و به همراه همدستش تحت بازجویی قرار گرفت که نهایتا به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنها نیز انواع لوازم مسروقه از جمله لاستیک، زاپاس، چراغ و لوازم یدکی خودرو کشف شد.
سرهنگ یوسفوند، در پایان تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

نظر شما
پرونده ویژه