رئیس پلیس مسکو در پاسخ به سوال برنا :

امن ترین جام جهانی را تجربه خواهیم کرد/ببینید

۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۳:۰۶:۴۹
کد خبر: ۶۷۳۰۸۶
امن ترین جام جهانی را تجربه خواهیم کرد/ببینید
رییس پلیس پایتخت در پاسخ به این سوال که آیا پلیس ایران برای امنیت بازی‌های جام جهانی فوتبال در مسکو با پلیس مسکو همکاری خواهد داشت یا خیر؟ گفت: پلیس مسکو می‌تواند از پلیس ایران استفاده کند و در حال مذاکره و رایزنی هستیم، اما هنوز چیزی در این باره قطعی نشده است.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری برنا، سردار رحیمی در دیدار با رئیس پلیس مسکو در جمع خبرنگاران، گفت:‌ حضور ارزشمند ایشان را در مقر پلیس پایتخت خیر مقدم عرض می‌کنیم. این حضور برای ارتباط تنگاتنگ بین دو پلیس، دو کشور و پایتخت‌های ایران و روسیه است.

او با این اینکه این رفت و آمدها دوجانبه بوده است خاطرنشان کرد: پلیس ایران در گذشته سفری به مسکو داشته و از توانمندی‌ها و تحولات پلیس بازدید کرده است.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: امروز هم ژنرال پلاخیخ به همراه پنج مسئول پلیس پایتخت روسیه به تهران آمده و از پلیس پایتخت بازدید و با توانمندی‌های پلیس در بخش‌های مرکز فرماندهی عملیات، مبارزه با مواد مخدر، مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و ... بازدید کردند.

او ادامه داد: ‌امیدواریم این تبادل اطلاعات باعث توانمندی دو پلیس در پایتخت کشورها شود.

سردار رحیمی در پاسخ به این سوال که آیا پلیس ایران برای امنیت بازی‌های جام جهانی فوتبال در مسکو با پلیس مسکو همکاری خواهد داشت یا خیر؟ گفت: پلیس مسکو می‌تواند از پلیس ایران استفاده کند و در حال مذاکره و رایزنی هستیم، البته هنوز چیزی در این باره قطعی نشده است.

در ادامه سرگئی پلاخیخ ضمن تشکر از سردار رحیمی برای دیدار و تمهیدات برای حضور پلیس مسکو در تهران اظهار داشت: پلیس تهران و پلیس مسکو وظایف و تکالیف مشترکی دارند که می‌توانند از تجربیات یکدیگر در ماموریتها و مشکلات خود استفاده کنند.

او ادامه داد: پلیس تهران و پلیس مسکو در جرم‌هایی از قبیل جرم‌های سایبری، مواد مخدر و افراط گری ها مشکلاتی دارند که می توان با همکاری هم این مشکلات را برطرف کنند.

ژنرال پلاخیخ در پاسخ  به سوال خبرنگار انتظامی خبرگزاری برنا، مبنی بر به این سوال که تمهیدات پلیس مسکو درباره بازی های جام جهانی فوتبال چیست گفت: تمهیدات بسیار ارزشمندی در کشور روسیه برای برگزاری فوتبال و توریستها اندیشیده شده است و ما جام جهانی آرامی را تجربه خواهیم کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز