عضو شورای اسلامی شهر تهران در سالگرد انقلاب اسلامی در گفت و گو با برنا مطرح کرد؛

سالاری: مردم با صدای بلند حرف خود را بزنند

۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۹:۳۱:۱۹
کد خبر: ۶۷۵۶۲۹
سالاری: مردم با صدای بلند حرف خود را بزنند
عضو شورای اسلامی شهر تهران در روز 22 بهمن ضمن مردمی خواندن انقلاب، از لزوم بازنگری در رویه برخی مسولان برای حل مشکلات گفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، محمد سالاری، عضو شورای اسلامی شهر تهران، در روز 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار شهری خبرگزاری برنا گفت: «بر اساس اهداف و آرمان هایی که اما ترسیم کرده بود و مشکلاتی که در فرایند مدیریت سلطنتی وجود داشت مردم انقلاب کردند و متاسفانه بعد 40 سال ما شاهدیم که در بسیاری از جهات دچار مشکلات و چالشهایی هستیم.

وی درادامه افزود : قطعا در اربعین انقلاب می بایستی مجموعه مسولین نظام در سطوح مختلف برای تدوام مسیر انقلاب و تحقق آرمان های آن به یک بازنگری جامع و کامل در خصوص میزان تحقق آرمان های انقلاب و میزان انحرافی که وجود داشته اقدام کند.

سالاری تاکید کرد : به هر حال هر سازمان و حکومتی اگر مسیر پیشرفت خود را مبتنی بر مشکلات و چالش های واقعی جامعه ترسیم  نکند قطعا دچار مشکلاتی می شود و به نظر می رسد که مسولان باید برای شنیدن صدای اعتراضات مردم گوش شنوا تری داشته باشند.

او افزود: متاسفانه آنطور که انتظار می رفت و در آرمان های انقلاب ترسیم شده بود بسیاری از مسولین نظام در راستای اهداف اولیه حرکت نکردند و فساد و بی عدالتی گسترده ای که متاسفانه در کشور وجود دارد و مردم آن را می شنوند، موجبات یاس و نا امیدی می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید براینکه مسولین باید در رویه های خود بازنگری کنند گفت: مردم هم همانطور که انقلاب را همراهی می کنند باید با صدای بلند حرف خود را بزنند چون انقلاب متعلق به آحاد مردم است و مجموعه ملت ایران معتقدند که اشکالات و انحرافات موجود باید با رویکرد اصلاح طلبانه حل شود و لذا رسانه ها می توانند به عنوان حلقه واسط، نقش بسیار بسیار تاثیر گذاری را ایفا کنند.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز