اعزام نیرو راهداری چهارمحال و بختیاری به محل حادثه سقوط هواپیما

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۳:۴۱:۳۵
کد خبر: ۶۷۸۹۴۲
اعزام نیرو  راهداری چهارمحال و بختیاری  به محل حادثه سقوط هواپیما
جمشیدی گفت : :با تمام توان آماده اعزام پرسنل متخصص و مجرب و تجهیزات و ماشین‌آلات جهت هرگونه همکاری با هدف کمک در محل حادثه دلخراش سقوط هواپیمای (ART72) هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از اعلام آمادگی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری برای حضور در محل حادثه خبرداد.

احمد جمشیدی گفت: همزمان با حادثه سقوط هواپیمای مسافری جلسه مدیریت بحران در استان در حال برگزاری بود و با تایید خبر سقوط هواپیمای مسافربری آسمان در منقطه سمیرم و در مرز سه استان چهارمحال و بختیاری، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد، استاندار چهارمحال و بختیاری به نیروهای امدادی در خصوص آماده باش کامل برای اعزام احتمالی به منطقه دستور ویژه صادر کرد.

وی با بیان اینکه تمام دستگاههای راهداری در استان اماده اعزام به منطقه هستند، گفت:با تمام توان آماده اعزام پرسنل متخصص و مجرب و تجهیزات و ماشین‌آلات جهت هرگونه همکاری با هدف کمک در محل حادثه دلخراش سقوط هواپیمای (ART72) هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اعلام اینکه در حال حاضر تمامی راهداران در محورهای مواصلاتی استان به‌صورت آماده‌باش حضور دارند، گفت: از این منطقه شناخت کافی دارم و از آنجایی که منطقه ای کوهستانی است عملیات جستجو احتمالا سخت خواهد بود.

وی هم چنین خبر داد که هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری ضمن اعزام هفت تیم امدادی به منطقه اعلام کرده است که آمادگی لازم برای هرگونه کمک در این خصوص را دارد.

جمشیدی توضیح داد که از یاسوج تا محل حادثه 1.5 ساعت فاصله زمانی وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز