تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با ستاد کل نیروهای مسلح به امضا رسید؛

سلطانی فر: با توجه به وظایف قانونی ما و ظرفیت نیروهای مسلح این تفاهم‌نامه‌ امضا رسید

۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۷:۵۸
کد خبر: ۶۸۵۳۱۸
سلطانی فر: با توجه به وظایف قانونی ما و ظرفیت نیروهای مسلح  این تفاهم‌نامه‌ امضا رسید
وزیر ورزش و جوانان گفت: ما مهارت‌های مختلفی از جهت ورزشی و دوره‌های توانمندسازی اعضای NGOها را به جوانان ارائه می‌دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دومین جلسه شورای عالی سیاستگذاری قرارگاه مهارت‌افزایی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با حضور سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار غیب‌پرور ریاست سازمان بسیج مستضعفین و وزرای علوم، تحقیقات و فن‌آوری، ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان برگزار شد.

دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این جلسه طی سخنانی گفت: امروز اتفاق بزرگی افتاد که با توجه به وظایف قانونی که ما برای حل مشکلات جوانان داریم و ظرفیت نیروهای مسلح بعد از چند ماه بحث و بررسی تفاهم‌نامه‌ای میان ما و ستاد کل نیروهای مسلح به امضا رسید.

وی افزود: براساس این تفاهم‌نامه ما با توجه به امکانات‌مان به این طرح کمک می‌کنیم و با توجه به تدبیر ستاد کل گام‌های خیلی خوبی در این راستا برداشته شده است. ما همچنین با توجه به ظرفیتی که در وزارتخانه داریم، سعی می‌کنیم تا مهارت‌هایی را آموزش دهیم که کشور در فرایند توسعه به آنها نیاز دارد و جوانان را برای جذب بازار کار کمک می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ما مهارت‌های مختلفی از جهت ورزشی و دوره‌های توانمندسازی اعضای NGOها را به جوانان ارائه می‌دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز