سازمان جمعیت هلال احمر اعلام کرد:

فراخوان دومین جشنواره بین المللی نقاشی «صلح و دوستی» هلال احمر

۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۴:۱۱:۱۳
کد خبر: ۶۹۰۷۶۶
فراخوان دومین جشنواره بین المللی نقاشی «صلح و دوستی» هلال احمر
روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، فراخوان پنجمین دوره جشنواره ملی و دومین دوره جشنواره بین المللی نقاشی صلح و دوستی» را ارائه داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، این جشنواره در رده سنی 5 تا 12 سال برگزار می شود و علاقه مندان باید آثار خود را حداکثر تا تاریخ 21 اردیبهشت ماه 97 به دبیرخانه جشنواره واقع در معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی ارسال کنند.

مسافران نوروزی که از پایگاه های موقت و سیار جمعیت هلال احمر در سراسر کشور استفاده می کنند می توانند آثار خود را به این پایگاه های تحویل دهند.  

مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و دبستان های همیار جمعیت هلال احمر می توانند نسبت به اطلاع رسانی و جمع آوری نقاشی ها و ارسال آنها به هلال احمر شهرستان ها اقدام کنند.

روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ایران در گزارش خود، موضوع اصلی جشنواره را صلح و دوستی و روش نقاشی و قطع آثار را آزاد عنوان و خاطرنشان کرد: آثار مربوطه باید در کاغذ A4 کشیده شوند و همراه با مشخصات شرکت کنندگان در پشت نقاشی شامل نام و نام خانوادگی، سن (روز، ماه و سال)، جنس، آدرس کامل و تلفن همراه به آدرس دبیرخانه ارسال شوند.

آثاری که خارج از زمان تعیین شده (21/02/1397) ارسال شوند مجاز به شرکت در جشنواره نخواهند بود و آثار برتر نیز در قالب کتاب، چاپ و از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز