گزارش روزانه برنا از گشت‌زنی در توییتر؛

روزنگاه ترندهای توییتری ایران و جهان/ جهان درفکر جنگ ، ایرانیان درگیر اقتصاد

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۵:۳۰:۰۱
کد خبر: ۶۹۶۷۴۴
روزنگاه ترندهای توییتری ایران و جهان/ جهان درفکر جنگ ، ایرانیان  درگیر اقتصاد
امروز 26 فروردین مصادف با 15 آوریل ترندهای توییتری نشانگر این است که در 24 ساعت گذشته جهانیان درگیر سیاست واخبار جنگ بودند و ایرانیان یک چشم به جنگ و چشم دیگر به اقتصاد دوخته اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، ضرب المثل ایرانی «آسمان همه‌جا یک رنگ است.» گویا این روزها بر آسمان جهان معنایش صدق می کند اما ایرانیان تافته جدابافته این آسمان شده اند! سند این گفته را می توان درشبکه‌های مجازی شاهد بود. در حال حاضر کافی است توییتر خود را باز کنید تا متوجه شوید چه تفاوت‌هایی میان آنچه جهانیان به آن فکر می‌کنند با آنچه ما درگیر آن هستیم، وجود دارد و این نشانگر این است که رنگ زندگی در دنیا کجاست و ما کجا!

امروز 26 فروردین ماه، ترندهای برتر توییتر جهانی، ایران و عربستان به ترتیب شامل #MissionAccomplished, #VPA2018, #nicki, #milosForman و #دلار،  #سوریه و #الحرب_العالمیه_الثالثه، #غرد_بذکر_الله و #وزیر_سابق_اعجبت_باداءه است.

هشتگ Mission Accomplished یا مأموریت انجام شد از پست توییتری ترامپ در خصوص حمله به سوریه ترند شده است.

 جمعه شب، آمریکا همراه با بریتانیا و  فرانسه حملات هوایی انجام داد اما نیروهای سوریه بسیاری از موشک‌ها را ساقط کردند.

لازم به ذکر است هشتگ دلار هنوز بعد از گذشت چندین روز در سطر ترندهای برتر ایران قرار دارد.

 و اما بانک مرکزی بالاخره رسما اعلام کرد ارزی به صرافی‌ها تزریق نخواهد کرد و خرید و فروش اسکناس ارز یا حواله توسط صرافی‌ها ممنوع است. بدین معنی که به جز چند صرافی بانکی، صرافی‌ها عملا تعطیل می‌شوند و به جز بانک مرکزی هیچ فرد یا نهادی در بازار به اسکناس دلار دسترسی نخواهد داشت.

لازم به ذکر است ترندهای توییتری ایران از روز گذشته تا به کنون هیچ تغییری نداشته‌اند.

و اما امروز 26 فروردین مصادف با 15  آوریل  سایه قدرت‌نمایی و جنگ بر سرجهان است و سایه سیاست و اقتصاد  همچنان بر سر ایران.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز