پنجاه‌وششمین جلسه شورا؛

خداکرمی: در جلسه امروز صحبتی از مصادیق و گزینه‌ها نشد / فخاری: تمهیدات لازم برای اجرای طرح ترافیک جدید انجام نشده است

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۸:۴۴:۰۹
کد خبر: ۶۹۶۸۱۷
خداکرمی: در جلسه امروز صحبتی از مصادیق و گزینه‌ها نشد / فخاری: تمهیدات لازم برای اجرای طرح ترافیک جدید انجام نشده است
عضو شورای شهر تهران گفت: « برخی معاونان در این مقطع زمانی حساس با مدیریت شهری همراهی نکردند.»

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، ناهید خداکرمی - عضو شورای شهر تهران با بیان این مطلب که اعضای شورای شهر تهران در جلسه صبحگاهی خود در مورد فرایند و شاخص های انتخاب شهردار تهران صحبت کردند، گفت: «در این جلسه صحبتی از مصادیق و گزینه‌ها نشد.  در زمان انتخاب شهردار قبلی اساسنامه ای تدوین شد که مورد قبول همگان قرار گرفت.»

وی در ادامه افزود: «قرار است اعضای شورا نظرات خود را در مورد شاخص ها و فرایند انتخاب شهردار اعلام کنند که اگر تغییراتی مدنظر بود، اعمال شود.»

 همچنین الهام فخاری بیان کرد: «همانطور که پیش بینی می شد تمهیدات لازم برای اجرای طرح ترافیک جدید شهر تهران انجام نشده است. در خوش بینانه‌ترین حالت این طرح با 25 روز تغییر آغاز می شود. این تاخیر ضرر و زیان مالی زیادی را متوجه مدیریت شهری وارد می کند.»

وی با بیان این مطلب که ضروری است که گزارشی در این خصوص ارائه شود، افزود: « با توجه به نارضایتی در میان روزنامه نگاران، توانیابان و... ضروری است گزارشی در مورد هماهنگی با نهادهای اجتماعی، سمن ها ارائه شود.»

محمد سالاری عضو دیگر شورای شهر تهران گفت: «در دوران فعالیت سرپرست شهرداری، فعالیت تک تک مدیران شهرداری توسط اعضای شورا رصد خواهد شد. از مدیرانی که همراهی می‌کنند تشکر می‌کنم. همین‌طور جای گلایه دارد که برخی معاونان در این مقطع زمانی حساس با مدیریت شهری همراهی نکردند.»

وی افزود: «اخیرا میان دو وزیر کشور و وزیر مسکن شهرسازی مکاتباتی در جریان است. انتظار این است که آقای جهانگیری به عنوان معاون اول به موضوع ورود کنند. از رئیس شورا در خواست می شود با توجه مشکلاتی که این اختلافات در روند خدمات مهندسی ساختمان در شهر تهران بوجود آورده به موضوع ورود کنند.» 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز