با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ ؛

دزدان عابر بانک های تهران بازداشت شدند/ ببینید

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۸:۴۴
کد خبر: ۶۹۹۱۳۳
دزدان عابر بانک های تهران بازداشت شدند/ ببینید
ردزنی های پلیس آگاهی تهران برای به دام انداختن دزدان عابربانک هابه نتیجه رسید و مخفیگاه این باند سرقت در غرب تهران شناسایی و متهمان بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا ؛ سارقان عابر بانک های تهران بعد از دزدیدن 5 عابر بانک در پایتخت به دام کاراگاهان پلیس آگاهی افتادند. این متهمان چند سرقت نیز در شهرهای دیگر همچون کرج انجام داده اند که تحقیقات درمورد موارد ارتکاب جرایم آنها ادامه دارد .

برپایه این خبر از اواخر بهمن ماه سال گذشته پلیس تهران بزرگ در جریان سرقت های شبانه عابربانک های شهر قرار گرفت . سارقان بعد از تخریب عابربانک ها ، دستگاه را از جا کنده و با خود می بردند.

این سارقان 4 دستگاه عابربانک را با این روش در حوالی میدان ونک و میدان مادر سرقت کرده بودند.

برپایه این خبر ؛ هفته گذشته سرهنگ حیدری رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی اعلام کرد :  سارقان دو دستگاه ATM بانک کارآفرین را  در حوالی میدان مادربه سرقت بردند.

این دو سرقت در حالی بامداد 24 فروردین ماه  رخ داده است که 22  اسفند ماه نیز حوالی میدان ونک یک خودپرداز به همین روش به سرقت رفته بود  که مراتب به ماموران کلانتری 145 ونک اعلام شده بود .

ماموران در بررسی های دوربین های مداربسته  متوجه شدند  در 22اسفند  چهار سارق پس از تخریب در ورودی آموزشگاهی حوالی ونک  وارد محوطه شده و دستگاه خودپرداز بانک سامان را به سرقت برده و با یک دستگاه وانت از محل متواری شدند.

این سرقت در حالی رخ داده که موسسه به سیستم دزدگیر مجهز بوده که در شب حادثه غیرفعال بود.

 و اما سرآغاز این سرقت های سریالی از دو هفته قبل از دزدی از موسسه آموزشی بود و اولین نقشه سرقت این دزدان در مرکز خرید ونک اجرایی شد . در آن سرقت نیز این باند با طراحی نقشه ،موفق به دزدیدن دستگاه خودپردازی در مرکز خرید ونک شدند.

*جزئیات ردزنی پلیسی و بازداشت سارقان

حمیدرضا یار احمدی، سرپرست آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند 4 نفره سارقین خودپرداز های تهران و کرج خبر داد.

حمیدرضا یاراحمدی،سرپرست آگاهی تهران بزرگ در خصوص دستگیری سارقین خودپرداز های تهران و کرج بیان کرد:«با بررسی های کارآگاهان   اداره 17 آگاهی تهران بزرگ انجام ، این باند 4 نفره که اقدام به سرقت از عابر بانک های شهر تهران را  از اواخر بهمن ماه سال گذشته آغاز کرده بودند در   غرب تهران دستگیر شدند.»

او افزود:« این باند سارقین اعتراف به سرقت 5 خودپرداز در تهران کردند و سرقت هایی که در کرج توسط این باند اتفاق افتاد در حال بررسی است.»

سرهنگ یاراحمدی درخصوص آلات ضبط شده از سارقین بیان کرد:«کلاه ، ماسک و وجوه نقدی و خودرو های سرقت شده کشف شد.»

وی در ادامه افزود:«شگرد این سارقین برای سرقت خودپرداز ها اینگونه بود که این باند در ابتدا محل را شناسایی میکردند و زمانی که خودپرداز را سرقت می کردند آن را به محل  خلوتی برده و خودپرداز را با شیء فلزی تخریب کرده و وجوه نقدی را سرقت می کردند.»

سارقانی که اقدام به این سرقت کردند از سابقه داران بودند که بعد از آزادی از زندان دست به این سرقت زدند.3 خودپرداز در حوالی تهران پیدا شد و زمان سرقت در هر دستگاه 20 الی 30 میلیون تومان پول وجود داشت . سرقت هر دستگاه عابربانک بیشتر از 5 الی 6 دقیقه بیشتر طول نمی کشد.

سرهنگ یاراحمدی اظهار کرد:«آخرین سرقت این باند 4 نفره در تاریخ 26 فروردین ماه سال جاری بوده که این سارقین  اقدام به سرقت خودپرداز فروشگاه رفاه واقع در نازی آّباد کردند و همچنین سرقت هایی که در کرج توسط این باند بود به همراه یک خودرو پرادو به رنگ مشکی انجام می شد.مدت زمان دستگیری این باند از آخرین سرقتشان 4 روز طول کشید.»

 

photo_۲۰۱۸-۰۴-۲۱_۱۲-۱۵-۲۹

 

 

photo_۲۰۱۸-۰۴-۲۱_۱۲-۱۳-۲۵

photo_۲۰۱۸-۰۴-۲۱_۱۲-۱۰-۵۹

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز