عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با برنا مطرح کرد ؛

نظری : مردم به ما رأی دادند که عضو شورای شهر باشیم نه شهردار / بیان اینکه رفتن هاشمی انسجام شورا را برهم خواهد زد دلیل ضعیفی نیست

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۱:۱۸
کد خبر: ۶۹۹۵۶۸
نظری : مردم به ما رأی دادند که عضو شورای شهر باشیم نه شهردار / بیان اینکه رفتن هاشمی انسجام شورا را برهم خواهد زد دلیل ضعیفی نیست
حجت نظری گفت : «مردم به ما رأی دادند که عضو شورای شهر تهران باشیم. به ما رأی ندادند که شهردار، استاندار و نماینده مجلس بشویم، فلذا این مسئولیت را داریم که تا پایان دوره پنجم، عضو شورای شهر تهران باقی بمانیم.»

حجت نظری در گفت و گو با خبرنگار شهروشهروند خبرگزاری برنا، بابیان این مطلب که موافق حضور هاشمی در شورا است، گفت: اینکه آقای هاشمی از شورا برود و یک علی البدل وارد شود و انسجام یک پارچه شورا بهم بریزد، دلیل ضعیفی نیست، بلکه نکته بسیار مهمی است.

وی با تأکید بر این گفته خود که بهم نریختن انسجام شورا نکته بسیار مهمی است، بیان کرد: مردم به ما رأی دادند که عضو شورای شهر تهران باشیم. به ما رأی ندادند که شهردار، استاندار و نماینده مجلس بشویم، فلذا این مسئولیت را داریم که تا پایان دوره پنجم، عضو شورای شهر تهران باقی بمانیم.

نظری در پاسخ به این سوال که اگر نظرسنجی انجام شود اکثریت شهروندان تهرانی با شهردار شدن هاشمی موافق هستند، گفت: نباید به عنوان سخنگوی مردم حرف بزنیم. نظرسنجی کنیم، سپس اعلام کنیم که نظر سنجی چنین چیزی را بیان می کند. واقعیت این است که در مدت اخیر نظرسنجی های بسیار متناقضی را با هم دیده ام. نظرسنجی هایی که با جامعه آماری بسیار بالا، نظرشان این بود که موافق نیستند هاشمی شهردار باشد و دقیقا عکس آن هم مشاهده کرده ام بنابراین روی اینگونه نظرسنجی ها نمی توان اعتماد کرد.

وی در ادامه افزود: باید یک مرجع رسمی که کارش نظرسنجی است، آن را انجام و به همگان ارائه دهد.

این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که چرا این نظرسنجی انجام نشد، اظهار کرد: غالب اعضای شورا معتقدند تا زمانی که اتفاق جدیدی رخ ندهد و مردم مطالبه جدیدی مطرح نکنند، اعضا در شورا باقی خواهند ماند. آخرین مطالبه مردم این بود که این ٢١ نفر عضو شورای شهر بمانند و همان مردم با اختلاف بالایی که رأی دادند، خواستند که نفرات بعدی عضو شورا نباشند؛ این آخرین چیزی است که از خواست مردم می دانیم. اگر کسی ادعای غیر از این دارد بسم الله ... نظرسنجی رسمی اعلام کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز